לפעמים נדמה כי אנשים מסביב לעולם מחפשים את החברות על הדברים הקטנים, אולי במקרה הזה על כמות הפיקסלים שפרסמה חברת אפל באמצעות תמונות השיווק של מכשירי האייפונים החדשים האייפון Xs והאייפון Xs Max. כולנו זוכרים את תמונת הפרומו הרשמית שהודלפה רגע לפני ההכרזה אשר הציגה את מכשירי האייפונים החדשים, כאשר הרקע החדש מכסה את המגרעת (ה-Notch) ובכך בתמונות הוא אינו נראה לעין.
אין ספק כי תעלול היח"צ בו נקטה חברת אפל היה מלכתחילה בעייתי כאשר הרקע החדש אשר מגיע עם מכשירי האייפונים החדשים מסתיר במלואו את המגרעת בראש המכשיר. דבר אשר גורם לאנשים לחשוב כי אפל השיקה מסכים עם "מסך מלא", כאשר הדבר אינו נכון בהחלט ושהיא אכן מחביאה את אותו ה-Notch בתמונות הפרומו.
אך מי שלקח את התביעה צעד קדימה הם זוג מצפון קליפורניה אשר הזמינו את צמד המכשירים החדשים בהזמנה המוקדמת, וכאשר אלה קיבלו את מכשירי האייפון החדשים בדואר גילו לתדהמתם כי האייפונים החדשים אינם מגיעים עם "המסך המלא" כפי שהובטח להם בתמונות השיווק של המכשירים. מצפייה ראשונית בתמונות הפרומו אכן ניתן לראות כי באפל אכן מסתירים את המגרעת, אך מי שהצליח להסתובב מעט באתר של אפל או לצפות בפרסומות בכל מקום, ניתן לראות בברור את המגרעת.
כך שלא ידוע אם הזוג יצליחו לנצח את הענקית מקופרטינו שבקליפורניה עם סוללת עורכי דין אשר דבר שכזה הוא לא פשוט לנצח. אנו רק יכולים לאחל בהצלחה לזוג, שהזמינו את צמד מכשירי האייפון החדשים "והופתעו" לגלות כי הם אכן ללא "מסך מלא".