שוברת שיאים: הקליפ לשיר TOY של נטע ברזילי חצה את רף 100 המיליון צפיות ביוטיוב

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

תגידו מזל טוב לנטע ברזילי זוכת ארוויזיון 2018 עם השיר TOY אשר עבר את רף 100 המיליון צפיות ביוטיוב, מה שהופך אותו לוידאו הראשון בישראל אשר עובר את 100 המיליון צפיות, ובכך מוריד למקום השני את הקליפ טודו בום של הצמד סטטיק ובן אל ובעצם הופך לוידאו הנצפה ביותר בישראל.

מעל 100 מיליון צפיות \ צילום: יוטיוב

נטע, שזכתה בארוויזיון 2018 ודאגה לייצג את המדינה בכבוד ואף הבאת התחרות אל ישראל ב-2019, ממשיכה לשבור שיאים עם הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב בישראל. היא הראשונה לעבור את רף 100 מליון הצפיות, אותו וידאו שנמצא תחת תחרות הארווזיון הוא הוידאו שהצליח לעבור את רף 100 מיליון הצפיות. הוידאו שנמצא בערוץ של כאן 11 נמצא על כמעט 35 מיליון צפיות, ושלא נדבר על פייסבוק שם עומדת נטע על עשרות מיליונים נוספים. כל הצפיות הנ”ל מביאות את TOY קרוב ל-200 מיליון צפיות.

כמובן שהנתונים הנ”ל אינם כוללים את כמות ההשמעות בשרותי הזרמת המוזיקה כגון ספוטיפי או אפל מיוזיק וכו’. גם שם מצליחה נטע לשבור שיאים.

אז לעוד כמה צפיות:

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra
Leave a comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *