אפליקציית הפתקים של מיקרוסופט בדרך ל-iOS ול-Android עם סנכרון לחלונות 10

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

בימים אלה משלימה מיקרוסופט את הגרסה הבאה של חלונות 10, עדכון אוקטובר 2018. אך דווקא מה שיותר מעניין היא הגרסה שלאחר מכן, ה-19H1. במיקרוסופט עובדים במקביל על עדכון נוסף שנמצא בתהליך בנייה ראשוני (וכבר מותקן אצלנו אגב), אשר לראשונה יזנח את שם קוד ה-RS (אבן אדומה) לטובת עדכון קוד חדש כמו ה-19H1, אשר על פי הקוד אפשר להבין כי במיקרוסופט מתכוונים להשיק את העדכון הבא כבר במחצית הרשונה של 2019, ואם להיות מדוייקים, אפריל מאי.

הצצה ראשונה לאייקון של אפליקציית הפתקים 3.0

אחד החידושים בגרסה הבאה של חלונות 10 היא אפליקציית הפתקים שתקבל את הגרסה 3.0 עם שלל חידושים. כפי שכבר דיווחנו כאן, במיקרוסופט משלבים במערכת את ערכת הנושא השחורה (Dark Mode או Dark Theme אם תרצו) בתוך סייר הקבצים, בנוסף לערכה שכבר זמינה. אך גם אפליקציית הפתקים תקבל אף היא את עדכון ה-Dark Mode יחד עם שיפורים, כמו אפשרות להוסיף טקסט עם עט, לצייר, אפשרות השמעה בקול של הפתקים, וכעת אם יש לכם רשימה של משימות, לאחר סימון המסימה היא לא תמחק מהפתק ופשוט תסומן כהושלמה.

רוצים לקבל את החדשות החמות לפני כולם? הצטרפו עוד היום לעמוד הפייסבוק של The Verifier

יחד עם כל החידושים של אפליקציית הפתקים של מיקרוסופט, החברה תשחרר אפליקציה עבור הפלטפורמות ה-iOS וה-Android אשר תאפשר לראשונה לסנכרן את הפתקים שלנו באייפון ולהמשיך לעבוד עליהם במחשב האישי או הנייח עם מערכת ההפעלה חלונות 10, ולהמשיך משם במכשיר אנדרואיד.

לאחר שבחברה איבדו את פלטפורמת המובייל שלה, ה-Windows Phone, במיקרוסופט עובדים במרץ על שחרור של שרותים ואפליקציות עבור 2 הפלטפורמות כמו ההשקה של “הטלפון שלי” שתאפשר לראשונה למשתמשי האנדרואיד לסנכרן את המכשיר יחד עם חלונות 10 ולהנות מפיצ’רים כמו מענה להודעות מתוך המחשב האישי, קבלת התראות מענה לשיחות והוצאת שיחות כל עוד הטלפון והמחשב נמצאים בקרבת מקום. דבר אשר אפל עושה כבר מספר שנים עם הפלטפורמות שלה ה-iOS וה-macOS.

החידושים של אפליקציית הפתקים בגרסה 3.0 ישוחררו רק בגרסה הבאה של חלונות 10, אך אנו ב-The Verifier נעדכן בעת קבלת הבטא יחד עם החידושים.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra