למרות הדחיה הבלתי נגמרת של השקת סדרת האייפון 12 בישראל והחשיפה הבלעדית שלנו, לא מעט דגמים מוצאים את עצמם בישראל ונמכרים בשוק ללא ידיעה מצד הרוכש האם הדגם שנרכש יקבל תמיכה, האם רשת ה-5G תתמוך, ומה עושים במקרה שצריכים להתקשר לאפל לקבל עזרה?
חברות הסלולר, איידיגטל וכל חנות שמוכרת כיבואנית רשמית של מכשירי האייפון 12 בישראל ימכרו את הדגמים הבאים, והם ורק הם יקבלו תמיכה במקרה הצורך מאפל בישראל. לכן, חשוב להבין כי בעת רכישת מכשיר אייפון ממוכר באינטרנט יכולה להוביל את הרוכש לא לקבל תמיכה ומימוש האחריות על ידי אפל בישראל.
על כל קופסא ישנו המספר הסיריאלי של המכשיר והדגם, כך תדעו האם הדגם יתמוך במלואו בישראל:
- אייפון 12 מיני – Model A2399
- אייפון 12 – Model A2403
- אייפון 12 פרו – Model A2407
- אייפון 12 פרו מקס – Model A2411
אם הדגם שאתם מתכוונים לרכוש אינו מצויין ברשימה, חשוב להבין כי תמיכה או עזרה לא תתקבל מאפל בישראל. מה גם, שאפל רשאית בכל זמן לחסום את הגישה לרשת ה-5G במכשיר כפי שעשתה עם דגמי האפל ווטש סדרה 6.
מדריך: כך תזמינו מוצרים מארה”ב ואירופה שאינם שולחים לישראל >>
למשל, דגמי האייפון 12 עם סים כפול בדרך כלל מגיעים ממדינות במזרח, ולכן חשוב להבין כי אייפון שעם סים כפול אין לו תמיכה רשמית בישראל, ולכן חשוב להבין כי רכישת דגם שכזה אינו יקבל תמיכה מחברות הסלולר או מאפל בישראל.
*הפרטים פורסמו על ידי ירין אזולאי בקבוצת האפליסטים – קהילת האייפון