הדלפה חושפת את הגלקסי פולד 6, פליפ 6, גלקסי ווטש אולטרה, ווטש7 ועוד

זהירות ספווילר: אנחנו ימים ספורים לקראת אירוע ההכרזה של סמסונג להצגת סדרת המתקפלים ה-Galaxy Fold 6, Flip 6, סדרת השעונים וווטש אולטרה והווטש 7 ולצד האוזניות החדשות - הכל בחוץ.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג (Samsung) צפויה לחשוף את סדרת המתקפלים החדשה שלה, ה-Galaxy Z Flip6 וה-Galaxy Z Fold6, באירוע ה-Unpacked שיתקיים בפריז ב-10 ביולי הקרוב. לצד המכשירים המתקפלים, החברה צפויה להציג גם את שעוני ה-Galaxy Watch7 ו-Galaxy Watch Ultra החדשים, טבעת חכמה בשם Galaxy Ring ואוזניות מסדרת ה-Galaxy Buds3.

דליפות מידע ברשתות החברתיות כבר חשפו פרטים רבים אודות המכשירים החדשים, אולם כעת, בזכות המדליף Evan Blass, זכינו לראות תמונות רשמיות איכותיות של שעוני ה-Galaxy Watch7 ו-Galaxy Watch Ultra וכן של אוזניות ה-Galaxy Buds3.

התמונות של ה-Galaxy Watch7 מציעות עיצוב כמעט זהה ל-Galaxy Watch6, כפי שנחשף בדליפות קודמות. עם זאת, השעון מוצג בתמונות בצבע ירוק זית חדש, שעשוי להיות תוספת חדשה לשנת 2024.

תשומת הלב העיקרית נגנבת על ידי ה-Galaxy Watch Ultra, תשובתה של סמסונג לשעון ה-Apple Watch Ultra. התמונות חושפות עיצוב ייחודי המשלב צורה מעוגלת בתוך גוף מרובע, כפי שראינו כבר בדליפה קודמת. התמונות מאשרות גם כי ה-Galaxy Watch Ultra יכלול כתר כתום ללא תלות בצבע העיקרי של השעון.

על פי הדליפות, ה-Galaxy Watch Ultra יגיע בגודל יחיד של 47 מילימטרים, יכלול סוללה חזקה בנפח 590mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 10 וואט ויהיה מופעל על ידי מעבד מתקדם בתהליך 3nm. בנוסף, השמועות מדברות על כך שהתצוגה של השעון תציע בהירות שיא של 3,000 ניט וציפוי נגד-השתקפות מתקדם בדומה לזה שנמצא ב-Galaxy S24. מחירו של ה-Galaxy Watch Ultra צפוי לנוע בין 700 ל-730 דולר.

אוזניות ה-Galaxy Buds3 צפויות לעבור שינוי עיצוב משמעותי השנה. סמסונג, ככל הנראה, החליטה לנטוש את העיצוב האטום לטובת עיצוב עם תחתית דמויית גבעול, בדומה ל-Apple AirPods. התמונות חושפות כי ה-Galaxy Buds3 Pro עשויות להגיע עם תוך-אוזן עשוי גומי, בדומה ל-Apple AirPods Pro, בעוד ה-Galaxy Buds3 הבסיסיות יגיעו ללא תוך-אוזן. הגבעול נראה בזווית, ולשתי האוזניות סימונים כחולים וכתומים להבדלה בין אוזניה ימנית לשמאלית. בנוסף, צפויות ה-Galaxy Buds3 Pro להציג תאורה על הגבעולים. גם מארז הטעינה עוצב מחדש והוא דומה למארז של ה-Apple AirPods.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra