הוכרז: Call of Duty: Black Ops 6; יושק ב-26 באוקטובר

המשחק הבא בסדרת ה-Call of Duty: Black Ops 6 הוכרז אמש (ראשון, 09.06) באירוע התצוגה של Xbox לשנת 2024. יהיה זמין להורדה ב-26 באוקטובר.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

הטריילר הראשון של Call of Duty: Black Ops 6 הוצג היום במהלך מצגת Xbox Games Showcase של מיקרוסופט (Microsoft). זהו המשחק הראשון בסדרת Call of Duty מאז שרכשה מיקרוסופט את Activision Blizzard והאולפנים הקשורים אליה. המשחק כולל קמפיין חדש לגמרי, מצב מולטיפלייר תחרותי איקוני וגם מצב זומבים.

Black Ops 6 מפותח על ידי אולפני Treyarch ו-Raven של Activision, ונמצא בפיתוח זמן רב יותר מהרגיל למחזור הפיתוח של Call of Duty. כך מתארים האולפנים את ההגדרות והקמפיין הקולנועי של המשחק: Black Ops 6 הוא מותחן ריגול המתרחש בתחילת שנות ה-90, תקופה של מעבר ותמורות בפוליטיקה הגלובלית, המאופיינת בסיום המלחמה הקרה ועלייתה של ארצות הברית כמעצמה יחידה. עם נרטיב מסחרר וללא כללים של מעורבות, זהו Black Ops במיטבו.

תמונה: COD

הקמפיין של Black Ops 6 מספק משחקיות דינמית ורגעים מרהיבים הכוללים מגוון מרחבי משחק עם סצנות מרהיבות ורגעים מלאי פעולה, שודדים ברמת סיכון גבוהה ופעילויות ריגול מסתוריות.

בצד המולטיפלייר, Black Ops 6 יגיע עם 16 מפות חדשות לחלוטין שיתמכו במשחקי 6 נגד 6. מצב “Round-Based Zombies” חוזר גם הוא, עם שתי מפות שבהן השחקנים יוכלו לצלול ולשרוד את המוני הזומבים. האולפנים מתכוונים לעדכן את המשחק עם מפות נוספות וחוויות נוספות לאחר ההשקה.

תמונה: COD

בנוסף, פיל ספנסר הופיע בשידור ואמר כי לא יהיו יותר תכנים בלעדיים לפלטפורמות כמו שהיה בעבר. כפי שאושר בעבר, Black Ops 6 יהיה המשחק הראשון בסדרה שיושק ב-Xbox Game Pass ללא עלות נוספת.

תמונה: COD

Call of Duty: Black Ops 6 יושק ב-26 באוקטובר למחשבים אישיים ולפלטפורמות Xbox ו-PlayStation. הזמנת המשחק מראש תאפשר לשחקנים להיכנס לבטא הפתוחה מוקדם יותר מאחרים, אם כי התאריכים המדויקים טרם הוכרזו.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra