גורמן: מסך הגדרות בעיצוב חדש בדרך ל-iOS 18 ו-macOS 15; סוף סוף | The Verifier

גורמן: מסך הגדרות בעיצוב חדש בדרך ל-iOS 18 ו-macOS 15; סוף סוף

לא רק בינה מלאכותית: מרכז הבקרה ומסך ההגדרות ב-iOS 18 וב-macOS 15 יעברו מהפך עם שינוי עיצובי וסידור מחדש

מאת אבי דוד | Avi David

בכנס המפתחים השנתי של חברת אפל (Apple), WWDC 2024, אשר יתקיים ב-10 ביוני, החברה צפויה להכריז על מספר שיפורים משמעותיים למערכות ההפעלה שלה, macOS 15 ו-iOS 18. בין השיפורים המרכזיים נמצאת המהפכה במסך ההגדרות, אשר על פי הדיווח של מארק גורמן ברשת החברתית X, מסך ההגדרות באייפון, באייפד ובמיוחד במק יזכו למראה חדש ומעודכן, כך עולה מדיווחים ישירים של עובדי אפל שעושים שימוש בגרסאות הפיתוח הראשונות של iOS 18 ו-macOS 15.

שינוי משמעותי בעיצוב מסך ההגדרות

משתמשים רבים התלוננו לאחרונה על העיצוב הנוכחי של מסך ההגדרות ב-macOS, וכתוצאה מכך באפל החליטו להעניק לו מראה חדש, פשוט ונוח יותר לניווט. העיצוב החדש של מסך ההגדרות יכלול סידור מחדש של האפשרויות במבנה ברור ונקי יותר, מה שיאפשר למשתמשים למצוא את ההגדרות הרצויות בקלות רבה יותר. בנוסף, שופר החיפוש בהגדרות, כך שניתן יהיה למצוא את ההגדרות הדרושות במהירות וביעילות.

- תוכן שיווקי -
Ad image

באפל ניסו להביא את מסך ההגדרות מהאייפון ומהאייפד ולייצר קו אחיד בין מערכות ההפעלה והנראות. אך בפועל מסך ההגדרות החדש ב-macOS שהתווסף בעדכונים האחרונים פשוט נוראי ולא מתאים למשתמשי המק. הוא אכן מתאים לאייפון ולאייפד, אבל רחוק שנות אור מלהתקיים במק.

עדכונים למרכז הבקרה

בנוסף לשיפורים במסך ההגדרות, אפל תציג גם עדכונים למרכז הבקרה (Control Center) במערכות ההפעלה החדשות. המרכז הבקרה יקבל שיפורים נוספים שיעשו אותו נוח יותר לשימוש, עם ממשק משתמש יותר ידידותי ופרקטי.

כזכור, אפל לא עדכנה את מסך ההגדרות באייפון ובאייפד מזה שנים, ונראה כי עדכון עיצובי קל והוספה של אפשרויות חדשות ועדכון של האפשרויות הקיימות הוא אכן צעד מבורך עבור המשתמשים.

- תוכן שיווקי -

נראה שבאפל אומנם מתכוונים להתמקד בעיקר בכל מה שחדש בבינה מלאכותית למוצרי החברה, אבל הדיווח אודות על רענון נראות מערכות ההפעלה של אפל הוא אכן משהו שנראה בכנס המפתחים השנתי של אפל ה-WWDC 2024 שיערך ב-10 ביוני בשעה 20:00 שעון ישראל. אנחנו נהיה כאן ב-The Verifier בשידור חי עם כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות כאן באתר ובקבוצת הטלגרם שלנו.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra