fbpx

אינסטגרם מוסיפה פרסומות לא רק בפיד הראשי

מאת אבי דוד | Avi David

הרשת החברתית לתמונות ווידאו הפופולרית אינסטגרם (Instagram) הודיעה היום (רביעי, 21.03) על הוספה של פרסומות לא רק בפיד הראשי.

בימים הקרובים תחל הרשת החברתית בבדיקה ראשונה במספר מדינות מסביב לעולם של הוספת פרסומות בתוצאות החיפוש. דבר שיאפשר למפרסמים לטרגט משתמשים, כמו למשל אם אלה יחפשו את הביטוי ״טיפול פנים״, אז עסקים יוכלו לשלב מודעות הקשורות לביטוי החיפוש של המשתמש, ובכך להגיע לכמה שיותר חשיפה.

פרסומות בתוצאות החיפוש \ תמונה: אינסטגרם

בנוסף, אינסטגרם תאפשר למפרסמים להציג פרסומות שיאפשרו למשתמשים להרשם לעדכון מתי המוצר, אירוע השקה או כל דבר אחר יוצאים. העדכון יופיע כהתראה מתוך אפליקציית אינסטגרם.

Ad image
הרשמה לתזכורת בפרסומות \ תמונה: אינסטגרם

החידושים הנ״ל צפויים לצאת בשבועות הקרובים לכלל המשתמשים מסביב לעולם, אך בימים אלו החלה אינסטגרם את הניסוי במספר מדינות מצומצמות, על מנת לקבל פידבקים ולבדוק את האינטגרציה של מערך הפרסום החדש.

הצעד הנ״ל מגיע לאחר שחברת מטא (Meta) הציגה את דוחות הרבעון האחרון Q4 שלראשונה דיווחו על הפסדים עם ירידה ל-31.2 מיליארד דולר, לעומת שנה שעברה אז דיווחה מטא על רווחים של 32.6 מיליארד.

כזכור, מאז תחילת השנה חברת מטא פיטרה למעלה מ-20 אלף עובדים. הפיטורים חלו על פייסבוק, אינסטגרם ומחלקות נוספות בחברה על מנת להתייעל כך הצהיר מנכ״ל החברה מארק צוקרברג.

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra