הודלף: אוזניות ה-Galaxy Buds של סמסונג מקבלות צורה חדשה

אלדד מטמון
1 דקות קריאה

אחרי שנחשף "בטעות" מה שיהיה מכשיר הגלקסי נוט 20, הדלפה חדשה חושפת את הדור הבא של אוזניות הגלקסי באדס שיצטרפו לאירוע ההכרזה של סמסונג (Samsung), שיתקיים ב-5 באוגוסט.

עקבו אחרינו ב-Google הוסיפו כמקור מועדף

האוזניות החדשות, כפי שהודלפו על ידי איוון בלאס (evleaks), יגיעו בצורה חדשה המזכירה מעט שעועית לבנה. עוד ניתן לראות כי בצד החיצוני של כל אוזנייה יש מיני רמקול הממוקם לצד שני מיקרופונים, שככל הנראה מיועדים לביטול רעשים ושיחות/פקודות קוליות.

מחברים אתכם לטכנולוגיה. עכשיו יותר מתמיד.

האפליקציה הרשמית של The Verifier

Download on App Store Download on App Store
תמונה: evleaks@

מה שלא רואים בתמונות החדשות הם חודי הסיליקון שאמורים לקבע את האוזנייה באוזן, מה שככל הנראה מרמז כי תנוחת הלבישה שלהן תהיה שונה מהדורות הקודמים.

תמונה: evleaks@

לצד התמונות של האוזניות ניתן לראות גם את המטען החדש שיגיע לצידן. המטען מרובע עם פתיחת צדפה, כשבמרכזו שני מקומות ייעודיים לכל אוזנייה, ככל הנראה גם עם מגנט שמקבע אותן אליו.

עקבו אחרינו ב-Google הוסיפו כמקור מועדף

התמונות מסגירות כי המטען והאוזניות יגיעו בצבעים שחור לבן וברונזה. צבעים שיתאימו גם לנוט החדש כפי שהודלף לאחרונה.

שתפו כתבה
עורך ראשי
מעקב
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.
אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *