בימים האחרונים לא מעט משתמשים החלו להתלונן על בעיית "אין קליטה" שלפתע החלה להופיע במכשירי האייפון 7 והאייפון 7 פלוס. הבעיה נגרמת בשל תקלה במודם הסוללרי במכשיר אשר גורם לתופעה להופיע לאחר מספר שנים. תופעה זו היתה נפוצה באייפון 4, דאז מנכ"ל החברה, סטיב ג'ובס, ביקש מהמשתמשים לא להחזיק את האייפון ביד ימין.
כאשר בכל שנה חברת אפל משחררת אייפון חדש לעולם, היא מבצעת סדרת בדיקות איכות של מספר חודשים, כאשר אז עוברים מספר מכשירים את בדיקות האיכות הקפדניות אשר מחוייבות החברות לבדוק את המכשירים לפני שאלו יוצאים לשוק.
באפל הודיעו כי מי שיש ברשותו את הבעיה שלא ניתן לקבל קליטה במכשיר ומקבל את הודעת ה"אין קליטה", יכול להגיע לאחד מהסניפים של החברה ולתקן את הבעיה. עוד לא ברור אם באפל יחליפו את המכשיר במכשיר חדש, אך זאת קוראת למשתמשים אשר נמצא ברשותם אחד הדגמים הבאים לבוא ולתקן את התקלה:
A1660 – אייפון 7 או אייפון 7 פלוס שנרכש בסין, ארה"ב, או הונג קונג
A1780 – אייפון 7 או אייפון 7 פלוס שנרכש בסין
A1779 – אייפון 7 או אייפון 7 פלוס שנרכש ביפן
אם יש ברשותכם את אחד מהדגמים הבאים בלבד, באפל מזמינים את הרוכשים להגיע לאחד מסניפי החברה או לאחת מחנויות המשווק המורשה ולבצע תיקון בחינם. אם ביצעם תיקון לבעיה במהלך השנתיים האחרונות, באפל יזכו את המשתמשים על עלות התיקון. שימו לב: באפל מדגישים כי המכשירים שיעברו תיקון בחינם חייבים להיות תחת אחריות של שנתיים מיום הרכישה. כזכור, אחריות הייצרן היא עבור שנה אחת בלבד. אך לצורך הטיפול בתקלה, באפל הודיעו כי יאפשרו עד שנתיים מיום רכישת המכשיר אייפון 7 או האייפון 7 פלוס, לבוא ולתקן את המכשיר ללא עלות. שימו לב: באפל הודיעו כי אין ללכת למפעילות הסלולריות מהן נרכשו המכשירים ולבצע תיקון, מכיוון שזה אינו אפשרי. אלא רק אצל אפל עצמה או אצל משווק מורשה.
אם יש ברשותכם את אחד מהדגמים אנו מזמינים אתכם לשתף את הסיפור שלכם ואת חוויית השרות שקיבלתם בעת ביצוע תיקון התקלה. האם המכשיר הוחלף בכשיר מחודש או שמה נעשה תיקון לתקלה, האם אצל המשווקים הרשמיים בישראל קיבלתם תמיכה לתקלה או שביצעתם את התיקון מול חברת אפל, שתפו אותנו בתגובות ואנו נדאג לשתף את הסיפור שלכם >>>