גוגל עובדת על אמצעי תשלום חדש בשם “Google Card”

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת גוגל (Google) מתכוונת להשיק שרות תשלומים חדש תחת השם “Google Card”;  השרות צפוי להצטרף לשרות התשלומים הקיים ה-Google Pay בחודשים הקרובים.

בנובמבר האחרון גוגל הדליפה בלי כוונה כי היא מתכוונת להשיק שרות תשלומים דומה לזה של אפל עם ה-Apple Card, כרטיס מבוסס על גבי שרות התשלומים ה-Google Pay ביחד עם סיטי בנק. מאז ועד היום התגלו מספר שורות קוד בשרותי החברה שמציגים את ההוכחה שגוגל אכן עובדת על שרות שכזה.

Google Wallet בוטל \ צילום: גוגל

היום מתבררים פרטים נוספים על ידי 9to5google, גוגל החלה לבחון דרך אחרת בשרות התשלומים שלה. כרטיס העונה לשם הזמני “Google Card” יהיה מבוסס כרטיס דביט (חיוב מידי) אשר יהיה מקושר לחשבון בנק של המשתמש ויאפשר לו לבצע רכישות בבתי עסק, באונליין ועוד. הכרטיס צפוי להיות מאובטח, ואם חלילה זה אבד, המשתמש יוכל להמשיך ולרכוש באונליין גם כאשר הכרטיס אבד על ידי שימוש במספר וירטואלי עד שהמשתמש יקבל אחד חדש בדואר.

לא ברור האם גוגל אכן תבחר ללכת עם כרטיס החיוב המידי (כרטיס דביט), בשל העובדה כי החברה השיקה שרות דומה ב-2015 העונה לשם “Google Wallet”, כאשר גוגל בחרה לבטל את השרות שנתיים בלבד ב-2017. לנו ב-The Verifier היה את כרטיס הגוגל וואלט ז”ל.

Google Card \ צילום: techcrunch

על פי תמונות מוקאפ שהודלפו, שרות הגוגל קארד צפוי להציג למשתמש את הרכישות האחרונות והיכן הן בוצעו בדיוק כמו בשרות של אפל. החיוב יציג את שם בית העסק, לוגו, תאור הרכישה, זמן הרכישה מיקום על גבי מפה ועוד פרטים. גוגל החלה לעבוד ולהטמיע את השרות בגרסה העתידית של דפדפן הכרום. האם נזכה לשרות שכזה יחד עם השקת מערכת ההפעלה אנדרואיד 11 ויהיה זמין למכשירי הפיקסל? האם בכל זאת נזכה גם לכרטיס אשראי אמיתי כמו זה של אפל ולא רק כרטיס חיוב מידי?

אם גוגל לא תתן למשתמשים הטבות מיחדות והנחות בלעדיות למשתמשים, לא ברור למה אלה ירצו בארה”ב להצטרף לשרות של החברה שכשל בעבר ומה שכבר הבנקים מציעים למשתמשים. כמו כן, לצערנו בשלב זה שרות שכזה לא צפוי להיות מושק בישראל.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra