אפל ווטש עם זיהוי ביומטרי \ תמונה: iupdate The Verifier

בלעדי: עדכון watchOS 7 יאפשר ניטור שינה ומדידת כמות החמצן בדם בשעוני אפל

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

בחודש יוני הקרוב צפויה אפל (Apple) לערוך את אירוע המפתחים השנתי שלה, ה-WWDC 2020, במתכונת קצת שונה משנים קודמות בשל התפרצות וירוס הקורונה (COVID-19). החברה צפויה להציג את עדכון מערכות ההפעלה שלה ה-iOS 14, iPadOS 14, tvOS 14, macOS 10.16 ו-watchOS 7.

הפעם אנחנו מביאים לכם חשיפה בלעדית עבור מה שאנחנו צפויים לראות בעדכון המערכת watchOS 7 המיועד לשעונים החכמים של אפל, וגם חומרה חדשה שצפויה להחשף עוד השנה. בדומה לחשיפה הבלעדית שלנו עבור tvOS 14, גם הפעם חברנו אל היוטיובר סאם מ-iupdate שמקפיד על עדכונים שוטפים בכל מה שקשור לאפל בצורה הברורה ביותר.

וגם הפעם אנחנו מזכירים: כל החדשות הבלעדיות כאן ב-The Verifier מגיעות ממקורות בכירים אשר עובדים עם צוות האתר מזה מספר שנים. יחד עם זאת, כמו בכל פיתוח, גם כאן ייתכן כי חלק מהפיצ’רים שנפרסם לאו דווקא ימצאו את דרכם אל המוצר הסופי.

צפו בסם מפרט על הפיצ’רים החדשים (באנגלית) או המשיכו לקרוא כאן בעברית:

watchOS 7

אחת ממערכות ההפעלה המסקרנות של אפל, ה-watchOS בקרוב צפויה לקבל עדכון משמעותי ראשון מזה שנים. העדכון צפוי להוסיף עיצוב רענן למערכת וגם האפליקציות המובנות צפויות אף הן לקבל עדכונים שלא ראינו בשנים האחרונות. למערכת האתר נודע, כי באפל עובדים על פיצ’ר שיאפשר את מדידת כמות החמצן בדם, וגם אפשרות המעקב אחר איכות השינה תתווסף השנה למערכת ולשעון. הפיצ’ר האחרון הוא רק מתבקש וזאת במיוחד לאחר הרכישה של חברת Beddit על ידי אפל ב-2017, והשקת אביזר חיצוני למדידת איכות השינה, Beddit 3.5, כבר בשנת 2018.

מדידת חמצן הדם \ צילום: iupdate / The Verifier

יחד עם זאת יש לנו גם חדשות קצת פחות משמחות. על פי המקור שלנו, העדכון האחרון לא יהיה זמין עבור הדור השני של השעון אשר הושק בשנת 2016, וזאת מאחר והתוכנה החדשה של אפל דורשת הרבה יותר מהמעבד והחומרה “המיושנת”. הדור השני של השעון של אפל ימשיך לקבל עדכונים מינוריים ותיקוני באגים למשך שנה נוספת אך פיצ’רים חדשים לא צפויים להגיע יותר עבורו.

מדידת חמצן הדם ו-TouchID \ צילום: iupdate / The Verifier

היי סירי

לצד הפיצ’רים החדשים, עדכון המערכת watchOS 7 צפוי לכלול גם שיפורים בבינה של סירי שיאפשרו לה לעשות פעולות רחבות יותר, שעד כה היו מוגבלות. לצערנו אין לנו מידע ספציפי יותר בכל מה שקשור ליכולות החדשות של סירי אך יש למה לצפות.

Apple Watch סדרה 6

גם בתחום החומרה ייתכן ונראה כמה חידושים אך אנחנו כבר אומרים מראש שאל תצפו לעדכונים משמעותיים. אפל צפויה השנה להציג עדכון חומרה גם לשעון החכם שיוסיף מעט יותר זמן סוללה ותמיכה רחבה בקישוריות ה-LTE ו-WiFi 6. בכל הנוגע לעיצוב חדש, אפל ממשיכה עם הסוס המנצח שלה ולא צפוי שום עדכון משמעותי בנראות השעון.

TouchID Apple Watch 7 \ צילום: iupdate / The Verifier

החומרה החדשה צפויה להיות משמעותית בעיקר עבור הפיצ’רים החדשים שהזכרנו, שכן יכולת מדידת החמצן בדם ויכולת ניטור השינה דורשות סוללה חזקה יותר כדי לשמור על זמני השימוש הנוכחיים.

TouchID Apple Watch 7 \ צילום: iupdate / The Verifier

ומה לגבי סדרה 7?

טיפ נוסף שקיבלנו מרמז כי אפל כבר עובדת על הגרסה הבאה של השעון שצפויה להשתחרר בשנת 2021. תיקון: בשעון שיושק בשנה הבאה (סדרה 7?) אפל צפויה להוסיף האפשרות לשחרר את נעילת השעון באמצעות טביעת אצבע, שתוטמע על “כתר” השעון (הלחצן הפיזי בצידו של השעון) או מתחת למסך עצמו.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra