מכשירי סמסונג רבים קיבלו התראה לאיתור המכשיר עם הספרה 1; זה מה שקרה

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

במכשירי סמסונג של לא מעט משתמשים חיכתה הבוקר בישראל התראה משירות “מצא את הטלפון שלי” המלווה בספרה 1. ההתראה התמימה קיבלה מהר מאוד תשומת לב ברשתות עד שסמסונג לא יכלה שלא להגיב.

למי שלא מכיר, שירות “מצא את הטלפון שלי” מאפשר למשתמשים להכנס לחשבון הסמסונג/גוגל/אפל שלה (תלוי בספק השירות) ולשלוח בקשת איתור למכשיר שאבד/נגנב. כאמור, היום דיווחו משתמשים רבים על קבלת הודעה מהשירות שאליה התלוותה הסיפרה 1.

לאחר כמה שעות בהן לא הוציאה סמסונג הודעה פורמלית המסבירה את הנושא, בחשבון הטוויטר של סמסונג בריטניה שוחרר פוסט המסביר כי מדובר בטעות שנגרמה מתוצאה של בדיקות שנעשו בחברה.

תמונה: צילום מסך. מתוך טוויטר

וכך נכתב “לאחרונה התקבלה התראה במספר מכשירי גלקסי הכוללת את הטקסט “מצא את הטלפון שלי 1″. ההתראה, שנשלחה ללא כוונה, היא תוצאה מבדיקות פנימיות ואין לה שום השפעה על מכשירכם. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות”.

אז אפשר להיות רגועים שכן מדובר בטעות שאין לה שום השפעה על תפקוד המכשיר. יותר מכך, רבים שניסו ללחוץ על ההודעה גילו ששום דבר לא קורה.

גם אתם קיבלתם את ההתראה היום? שתפו אותנו בתגובות.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch