גוגל מראה נוכחות גדולה בתערוכת CES 2018 באמצעות מתחם תערוכה רחב, המשווק את העוזרת הקולית בצורה אגרסיבית ביותר. גוגל לא מוותרת בתחרות על העוזרות הקוליות ומתמקדת בעיקר באלקסה של אמזון. לאור סכסוך שהתגלה בין השתיים, החליטה ענקית החיפוש להוציא את שירות ה-Youtube ממכשיר ה-Echo Show של אמזון ובתזמון די מפתיע, היא משיקה היום מכשיר מתחרה.
בהכרזה שלה, ציינה גוגל כי העוזרת הקולית צפויה להגיע לרמקולים חכמים נוספים השנה של יצרניות מרובות הכוללות את Altec Lansing, Anker Innovations, Bang & Olufsen, Braven, iHome, JBL, Jensen, LG, Lenovo, Klipsch, Knit Audio, Memorex, RIVA Audio, SōLIS, ו-Sony. מכולן, בולטות ארבעה יצרניות – JBL, Lenovo, LG ו-Sony, אשר יכללו גם מסך.
לא מדובר בעוד טאבלט שילווה זוג רמקולים, אלא מוצר שלמעשה יהווה שילוב של יכולות ה-Google Home באמצעות העוזרת הקולית, לצד מסך המציג את הפרטים הרלוונטיים. כך למשל, תוכלו לשאול את המכשיר על מזג האויר והוא יקריא לכם את התחזית השבועית/יומית, לצד הצגה ויזואלית שלה. דוגמה נוספת תהיה לשאול לגבי מתכון של מנה, וגוגל תראה לכם איך להכין את המנה בצעד אחרי צעד בצורה ויזואלית. כמו כן, תוכלו לבקש מהרמקול החכם גם לנגן רשימות השמעה וסרטונים מיוטיוב, לצד היכולת להציג את התמונות האישיות שלכם מחשבון ה-Google Photos או חיוג בשיחת וידאו ישירות מהמכשיר.
בשורה התחתונה מדובר במוצר משופר המתחרה בצורה ישירה ב-Echo Show של אמזון, אשר משלב בו את העוזרת הקולית הביתית שלה – אלקסה, יחד עם מסך לתצוגה ויזואלית דומה. אלקסה כיום מפוזרת במגוון רמקולים חכמים, מכשירים סלולריים ואפילו מוצרי בית חכמים כמו מקררים, מה שמעורר את ענקית החיפוש להכניס את העוזרת הקולית שלה לכל מוצר חכם אפשרי.
את העוזרת של גוגל תוכלו למצוא היום במגוון פלטפורמות ובטווח מחירים רחב, הכוללים סמארטפונים, מחשבים ניידים, שעונים חכמים, אוזניות, רמקולים ואפילו רכבים, במחירים שמתחילים ב30$.