fbpx

שירות הסטרימינג STING TV משנה את מודל חבילות התוכן, והמחירים – עולים

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

כבר כמעט שנתיים ששירות הטלוויזיה האינטרנטי סטינג טיוי (STING TV) באוויר ונראה שבמותג שוקלים שינויים במודל העסקי שלהם. בניגוד לפעילות הרגילה של החברה בה היא נוהגת להצהיר בקול תרועה על צירוף ערוצים חדשים לשירות, את השינוי הזה היא ככל הנראה לא רוצה שתדעו. לפחות לא מיד.

עד היום התבסס השירות על בניית לוח שידורים מותאם למשתמשים. כל מנוי בשירות יכול היה להרכיב את סוגי התכנים והערוצים שמעניינים אותו על ידי רכישת חבילות שונות וביניהן, חבילת טבע ומדע, חבילת ערוצי ילדים, ערוצי סרטים וסדרות ועוד. לכל חבילה הוצמד תג מחיר בין 29 ל-39 שקלים כאשר מי שבחר כ-3 חבילות ומעלה כבר העדיף לרכוש את החבילה המשפחתית בעלות של 99 שקלים (למעט חבילת הספורט המתומחרת ונמכרת בנפרד). חדי העין וודאי כבר שמו לב שסטינג הסירה את מגוון החבילות והותירה לרכישה רק את חבילות הפרימיום שהן חבילות הספורט, לצד חבילת המשפחה שעברה מיתוג מחדש ל"החבילה המושלמת".

צילום: אלדד מטמון

עוד לא ברור מה הסיבה למהלך העסקי שכן רבים הסתפקו גם ברכישת חבילה אחת או שתיים כפתרון לצפייה בטלוויזיה לינארית (כל חבילה הייתה מגיעה עם הערוצים הישראליים) בצורה נוחה. כעת משתמשים אשר ירצו להצטרף לשירות "ייאלצו" להתחיל עם "החבילה המושלמת" ולשלם כ-99 שקלים.

Ad image

החדשות הטובות לצד החדשות הפחות טובות

החדשות הטובות: משתמשים קיימים הנמצאים על חבילות בודדות ימשיכו לשלם את מה שבחרו ולא ייעשה להם במנוי שום שינוי. בנוסף, מצטרפים חדשים לשירות ייהנו מהחבילה המושלמת ב-65 שקלים לחודש למשך חצי שנה, שלאחר מכן יעלו ל-99 שקלים.

החדשות הפחות טובות: משתמשים שנמצאים כרגע בחבילת המשפחה לא יוכלו "לשנמך" את חבילות הערוצים לחבילות הבודדות, ואילו משתמשים חדשים לא ייהנו מאפשרות הרכבת הטלוויזיה האישית, שהתבטאה עד היום גם כמוצר טלוויזיה מוזל ומותאם לכיס.

מה דעתכם על השינויים של סטינג? את משתמשים קיימים? חדשים? השינוי מאכזב אתכם? שתפו אותנו בתגובות

שתפו כתבה
עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.