שירות Google Pay מגיע לישראל וזה מה שתצטרכו לעשות כדי להיות מוכנים

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

בידיעה שהעלה The Marker דווח כי שירות התשלומים הפופולארי מארה”ב צפוי לנחות בישראל בשנה הקרובה. שירות התשלומים יאפשר לכם להשאיר את הארנק בבית ולשלם עם הסמארטפון שגם ככה נמצא עליכם.

Google Pay | תמונה: צילום מסך

מהדיווח של דה מרקר עולה כי גוגל נמצאת בסבב פגישות רגולטוריות בישראל כדי לקדם את הפעלת השירות בארץ. השקת השירות בישראל צפויה להיות לקראת סוף 2019 ולהתחיל בהדרגה, כאשר השימוש הראשוני יהיה רכישה באתרי אינטרנט ואפליקציות, כאשר בהמשך נוכל אפילו להשאיר את הארנק בבית ולשלם בבתי עסק עם הסמארטפון בלבד. משיטוטים באינטרנט נראה ש-ויזה כבר מתכוננת (לכן חלק מהאתר עדיין לא תורגם לעברית) וצפויה להציע לעסקים לרכוש מסופון תומך לסליקה פיזית בחנות לצד טיפים על איך לקדם את השירות בבית העסק.

היום קיימים מגוון סוגי אפשרויות תשלום בעולם אך בישראל עוד לא הגענו למצב שאנחנו יכולים לצאת מהבית בלי הארנק שלנו. בין שלל האפליקציות הקיימות בישראל להעברת תשלומים תמצאו גופים כמו bit, Pepper Pay ו-PayBox שכבר ניצלו את הפלטפורמה ועכשיו צריכים להתמודד עם כניסתה של ענקית כמו גוגל.

לערוץ הטלגרם שלנו כבר הצטרפתם? לחצו כאן ותישארו מעודכנים בכל החדשות שלנו

איך תהיו מוכנים כבר מעכשיו?

שירות Google Pay פועל באמצעות אפליקצייה הניתנת להורדה בחנות האפליקציות של גוגל ונתמך רק במכשירי אנדרואיד הכוללים שבב NFC וגרסת אנדרואיד 4.4 ומעלה (הגרסה העדכנית היום היא 9.0). בהפעלת האפליקציה תתבקשו להכניס כרטיס אשראי איתו יועבר התשלום – אל דאגה, התשלום עצמו מאובטח וכל הביטחונות של חברות האשראי תקפות גם בשימוש בשירות. אחרי שהשלמתם את כל הצעדים הראשונים את מוכנים כבר לרכישה. ברגע שהשירות יושק, תוצג לכם אפשרות לשלם באמצעות Google Pay באותו בית עסק באינטרנט או באפליקציה. ביחרו באפשרות הזו והמשיכו לפי ההוראות. כאשר השירות יגיע לבתי עסק, כל מה שתצטרכו לעשות זה רק להצמיד את מכשיר הטלפון למסוף הייעודי ולאשר את הרכישה.

נכון לכתיבת שורות אלה אפליקציית השירות לא זמינה בחנות האפליקציות הישראלית אך אם יש לכם חשבון אמריקאי, תוכלו להוריד אותה משם. יחד עם זאת, בעמוד התמיכה של גוגל מציינת החברה כי כבר עכשיו ניתן לשלם בישראל באתרים ובאפליקציות באמצעות שירות התשלומים.

תמונה: צילום מסך

שירותים נוספים

לשירות התשלומים של גוגל יש מגוון רחב של אפשרויות תשלום, כך שבנוסף לתשלום באתרים ובחנויות פיזיות, השירות מאפשר להעביר כספים לחברים ובני משפחה, לשלם על תחבורה ציבורית (במקום רב קו) ולשמור כרטיסי מועדון לקוחות, כרטיסי מתנה ואפילו כרטיסי עלייה למטוס. במידה ויתר השירותים ימצאו את עצמם בישראל, הארנק שלכם יהיה הרבה יותר קל עד שכבר לא תצטרכו אותו איתכם.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch