דברו חלש: אלכסה של אמזון תלחש לכם את מזג האוויר

כתב אורח - אוריה מימון

אמזון (Amazon) הציגה את הפיתוח האחרון עבור העוזרת הקולית שלה אלכסה, והוא עשוי להיות שימושי במיוחד. לפיתוח קוראים Alexa Whisper וכמו השם, יוכלו המשתמשים ללחוש לאלכסה וזו תגיב בלחישה חזרה. הפיצ’ר החדש יכול להיות שימושי במיוחד עבור הורים שרוצים לבצע פעולות דרך אלכסה בשקט מבלי להעיר את הילדים בבית ותרחישים דומים.

פיתוח ה-Whisper הוצג לראשונה לפני שנה כאשר אמזון פתחה למפתחים את האפשרות לשלוט על טון הדיבור של אלכסה, לצד מספר אפשרויות נוספות. כך זה היה נשמע לפני שנה כאשר הפיתוח הוצג לראשונה עבור מפתחים:

כעת, אנו מקבלים הצצה למוצר הסופי מעורך אתר The Verge בו הוא מדגים בחשבון הטוויטר שלו איך אלכסה לוחשת ועונה את תוצאות המשחק שביקש:

https://twitter.com/dcseifert/status/1052967130247901186

מצב לחישה הוא עוד אחת מהדרכים של אמזון לגרום לאלכסה להיות יותר אנושית ואדפטיבית לסביבה יחד עם פיתוחי הבינה המלאכותית שנכנסו לשגרת היום של כלל יצרניות התוכנה. זהו פיתוח משמעתי בו אלכסה יכולה ללמוד את טון הדיבור עצמו ולהגיב בהתאם, בנוסף לסוג הדיבור וזיהוי אותו אדם שמדבר אליה.  מצב הלחישה הורכב ממערכת בה עשתה אמזון שימוש בעבר כדי לאפשר לאלכסה לזהות סכנות בבית כגון גלאי עשן, שבירת זכוכית ואזעקות. אותה מערכת למעשה הפכה את אלכסה למערכת אבטחה של ממש ויותר מרק רמקול בלוטות’ עם בינה מלאכותית.

הפיצ’ר החדש יהיה זמין בהתחלה בארצות הברית ובאנגלית בלבד וצפוי כי בהמשך יתרחב למדינות ושפות נוספות.

איזה עוד שימושים נוספים הייתם יכולים למצוא לפיצ’ר החדש? שתפו אותנו בתגובות

שתפו כתבה