fbpx

הוט משיקה את Next Mobile – חבילות סלולר ותוכן לצעירים

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

כשנה וחצי לאחר השקתו של המותג NEXT, פלטפורמת התוכן הדיגיטלית של HOT, ופחות משנה לאחר השקתו של שירות NEXT+, מודיעה היום קבוצת HOT על הרחבת קטלוג המוצרים תחת המותג NEXT ועל השקת שירות סלולר חדש – NEXT mobile.

במסגרת NEXT mobile תוצענה בשלב זה שתי תוכניות כאשר הראשונה כוללת חבילת גלישה של 100GB המשלבת שיחות והודעות אסמס ללא הגבלה לצד שירות ה-VOD של מותג התוכן NEXT TV, ב-39 שקלים למשך שנתיים. התכנית השניה כוללת חבילת גלישה של 50GB לצד אותו שירות VOD ושיחות + אסמסים ב-27 שקלים למשך שנתיים.

ללקוחות NEXT mobile נבנתה פלטפורמת שירות עצמי מלאה המאפשרת חיבור (ניוד והוספת קו) שדרוג ומעבר בין התוכניות. לקוחות HOT mobile המעוניינים להצטרף לתכנית שבמבצע, יוכלו לעשות זאת בתשלום דמי מעבר חד פעמי בסך 49 ₪ ואילו עבור לקוחות חדשים, ההצטרפות כרוכה בעלות הסים בסך 30 שקלים.

Ad image
מקור תמונה: צילום מסך, אתר Next Mobile

הוט מגדירה את NEXT mobile כמוצר דינאמי הפונה לקהל יעד צעיר במסגרתו מוצעות חבילות סלולר מוזלות בשילוב עם פלטפורמת התוכן הדיגיטאלית NEXT, הכוללת את הפקות המקור של HOT לצד תוכן מוביל מהעולם. המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה לפנות לקהלי יעד חדשים ולתת מענה ללקוחות המעוניינים בפתרון צעיר ואטרקטיבי אחר.

NEXT, שירות הטלוויזיה מבית הוט, הושק לפני למעלה משנה, ופונה בעיקר לצעירים ללא ילדים. החברה מצהירה כי כ-2/3 מלקוחות השירות הינם צעירים עד גיל 34, שאינם מחוברים לטלוויזיה הרב ערוצית ומעדיפים לצפות בתוכן מכל מקום באמצעות המכשירים האישיים. הרגלי צפייה של לקוחות אלו מאופיינים בצפייה רציפה במספר פרקים ברצף, בדגש על הפקות המקור מבית HOT.

מהוט נמסר כי ממוצע הצפייה החודשי באפליקציית NEXT זהה לממוצע הצפייה בNetflix בארצות הברית. 65% מהצפיות בNEXT הן בתוכן ישראלי. אפליקציית NEXT פעילה בעיקר בסופי השבוע עם שימוש ממוצע גבוה בכ-20% לעומת שימוש ממוצע יומי.

שתפו כתבה
עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.