מזה חודשים רבים בהם משתמשים מרחבי העולם מתלוננים על בעיות במקלדת במחשבי המקבוק והמקבוק פרו של חברת אפל. התלונות הן בעיקר על הרגשה של "דביקות" במקשי המקלדת, דבר אשר גורם ללחיצה על אחד ממקשי המקלדת להמשיך לעבוד גם לאחר לחיצה עליו, או לעיתים תקלה שבכלל אין תגובה מאותו מקש.
[tie_full_img][/tie_full_img]
אם גם אתם סובלים מאותה תופעה \ תקלה, חברת אפל פתחה תוכנית בה ניתן להגיע אל אחת מחנויות החברה ולהעביר את המחשב לתיקון, כאשר החברה תחליט אם להחליף את המקש \ מקשים הבעיתיים או החלפה של כל המקלדת, ובמיקרים בהם אין מה לעשות, אפילו לתת למשתמש מחשב חדש, גם אם הוא נקנה בשנת 2015. אם גם אתם בין המשתמשים שחווים את התקלה.
להלן הרשימה המלאה:
- MacBook (Retina, 12-inch, תחילת 2015)
- MacBook (Retina, 12-inch, תחילת 2016)
- MacBook (Retina, 12-inch, דגם 2017)
- MacBook Pro (13-inch, 2016, שני חיבורי Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2017, שני חיבורי Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2016, ארבעה חיבורי Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (13-inch, 2017, ארבעה חיבורי Thunderbolt 3 Ports)
- MacBook Pro (15-inch, 2016)
- MacBook Pro (15-inch, 2017)
https://www.youtube.com/watch?v=WVPRkcczXCY&t=
אם מחשב המקבוק או המקבוק פרו שלכם נמצא ברשימה למעלה, ניתן לגשת אל אתר אפל \ או אל חברת *iDigital או CDATA על מנת לקבל תמיכה לתקלה. חברת אפל הודיעה כי תעניק החזר כספי למשתמשים שביצעו תיקון לתקלה ב-5 שנים האחרונות, וכמובן טיפול בתקלה הקיימת ללא תשלום נוסף, גם אם המחשב כבר לא נמצא תחת אחריות.
*עד לכתיבת שורות אלו לא התקבלה תגובה לידיעה מצד חברת iDigiatl או CDATA