fbpx

חברת HOT ורמי לוי השיקו שירות טלוויזיה. החל מ-89 שקלים

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

חברת הוט עומדת לאחרונה בפני תחרות הולכת וגוברת מצד חברות התקשורת הגדולות בתעשייה, שמאיימות לקחת לה נתח גדול משירות הטלוויזיה.

לצד שחקניות כמו סלקוםפרטנר, וטריפל C שהציגו טלוויזיה מבוססת אינטרנט, הוט השיקה את מותג ה-NEXT TV, אשר מהווה מעין VOD הכולל לא מעט תכנים בעלות סמלית של 50 שקלים. הבעיה בשירות הייתה המחסור בערוצים חיים, מה שנפתר הבוקר בדמות מותג חדש העונה לשם +NEXT TV.

Ad image
מקור תמונה: יח"צ

מוצר הטלוויזיה החדש יכלול את הערוצים הליניארים כגון ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 בנוסף לערוצים כמו ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5+, יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD, ומגוון ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1+1, Nasha kino, 8TV, NHK.
בין התכנים הנוספים כמובן תמצאו את הפקות המקור של הוט כמו פוליאקובים ומתים לרגע, לצד תכני HBO הכוללים את משחקי הכס וסדרות איכותיות נוספות.
חובבי הספורט יוכלו להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי Sport 5.

עלות שירות +NEXT TV הוא 99 שקלים לחודש למשך שנה, כאשר המחיר מתעדכן כל שנה בתוספת של 20 שקלים.  ההרשמה פתוחה כבר באתר המוצר, התקנות יחלו בספטמבר הקרוב.

לצד מוצר הטלוויזיה החדש, הודיעה הוט על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם רשת הקמעונאות הגדולה של רמי לוי. שיתוף הפעולה יצר את שירות הטלוויזיה החדשה רמי לוי TV ויציע את אותו מגוון ערוצים שמציג המוצר המוזל החדש של הוט, במחיר מופחת של 89 שקלים עבור טלוויזיה בלבד עם ממיר מתקדם.

Ad image
מותג טלוויזיה חדש | מקור תמונה: יח"צ

מאחר והטלוויזיה עובדת באמצעות חיבור לאינטרנט, רמי לוי מציע חבילת טלוויזיה + תשתית אינטרנט של 30 מגה-בייט בעלות של 135 שקלים לחודש.
ההצטרפות אפשרית כבר עכשיו וההתקנות יחלו בספטמבר, במקביל לשירות של הוט.

שר התקשורת איוב קרא נכח במסיבת העיתונאים והדגיש כמה הוא שמח ומעודד מהתחרות והשירות שהוט מציעה ללקוחות. בהתחשב שגם השירות החדש מבית רמי לוי מבוסס על השירות של הוט, זוהי לא באמת תחרות בין הגופים אך זו אלטרנטיבה לא רעה למי שחיפש חבילת ערוצים צרה לצד תכני המקור האיכותיים של החברה בעלות מוזלת. השירות של שני המוצרים עדיין תלוי ממיר ואינו זמין כרגע למכשירים ניידים וטלוויזיות חכמות באמצעות אפליקציה, בניגוד למתחרות.

שר התקשורת איוב קרא | צילום: אלדד מטמון

מה דעתכם? האם זו תחרות אמיתית בשוק הטלוויזיה? המחיר אטרקטיבי מספיק או שהשירות המוכר של הוט עדיין מרתיע? שתפו אותנו בתגובות.

שתפו כתבה
עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.