אפל החלה לעבוד על עדכון מערכת ההפעלה iOS 19 ועדכונים נוספים

עדכון מערכת ההפעלה iOS 18 נמצא עדיין בגרסאות הפיתוח וצפוי להגיע למשתמשים רק בחודש ספטמבר הקרוב. אבל נראה שבאפל כבר עובדים על הגרסאות הבאות של עדכוני מערכות ההפעלה כמו iOS 19 ועוד.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת אפל (Apple) רק הכריזה על עדכון מערכת ההפעלה iOS 18 לפני מספר שבועות בכנס המתפתחים השנתי ה-WWDC 2024, כשהשחרור הסופי צפוי להתקיים מאוחר יותר השנה. למרות זאת, לפי דיווחים חדשים, החברה כבר החלה לעבוד על iOS 19 ועדכונים נוספים למוצריה. iOS 19 עשוי להיות מוצג באירוע WWDC של החברה בשנת 2025, עם שיפורים נרחבים בתחום האינטליגנציה המלאכותית ותכונות נוספות.

התאמה אישית ב-iOS 18 \ תמונה: אפל

פיתוח מוקדם של iOS 19 ועדכונים נוספים

בניוזלטר האחרון של מארק גורמן, “Power On”, דווח כי אפל כבר החלה לפתח את iOS 19, watchOS 12, macOS 16 ועדכון נוסף ל-visionOS 3. העדכונים הללו צפויים להשתחרר למפתחים ולקהל הרחב עד סוף השנה הבאה. אפל ידועה בכך שהיא מתחילה לעבוד על הדור הבא של החומרה והתוכנה שלה במהירות, למרות שהיא עדיין עובדת על השחרור הציבורי של iOS 18 ושיפור יציבותו.

שמות קוד ועדכונים צפויים

גורמן חשף גם את שמות הקוד של העדכונים הקרובים: iOS 19 מכונה “Luck”, macOS 16 מכונה “Cheer”, watchOS 12 מכונה “Nepali” ו-visionOS 3 מכונה “Discovery”. התחלת הפיתוח המוקדמת מצביעה על כך שההכרזה והשחרור של העדכונים יתבצעו בזמן בשנה הבאה, בתנאי ש-iOS 18 ישוחרר כמתוכנן וללא תקלות משמעותיות.

iphone call recording ios 18
תמונה: צילום מסך, אירוע WWDC 2024 של אפל

תכונות צפויות ב-iOS 19

למרות שגורמן לא פירט את התכונות החדשות הצפויות ב-iOS 19, ניתן להניח שהחברה תשפר את יכולות האינטליגנציה המלאכותית שלה ותציג שינויים ויזואליים בתחום ההתאמה האישית. ייתכן גם ש-iOS 19 יכיל תכונות ייחודיות לחומרה שאפל תציג בשנה הבאה, כמו סדרת האייפון 17 ודגמי האפל ווטש החדשים.

מערכת ההפעלה visionOS \ תמונה: אפל

Vision Pro ושדרוגים בתחום האינטליגנציה המלאכותית

גורמן ציין ש-Vision Pro עשוי לקבל תכונות אינטליגנציה מלאכותית בשנה הבאה, מה שעשוי להוביל לארגון מחדש של משאבי התוכנה של אפל לניהול טוב יותר של יכולות החומרה של המכשיר. השדרוגים הללו צפויים לשפר את חוויית המשתמש ולהוסיף יכולות חדשות ומתקדמות בכל הקשור לבינה המלאכותית.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra