התקלה, המתבטאת בהודעת שגיאה "מכשיר לא מהימן", מונעת מהמשתמשים להזרים תוכן. היא יוצרת חשש כבד לגבי עתיד המכשירים. על פי הדיווחים, הודעת השגיאה מופיעה באופן אקראי וככל הנראה מושפעת מתוכנה לא עדכנית. היא מונעת מהמשתמשים להשתמש במכשירי ה-Chromecast שלהם כרגיל. משתמשים רבים מדווחים כי ניסיונות אתחול מחדש אינם פותרים את הבעיה. זה מעלה חשש כי מדובר בתקלה נרחבת יותר.
התקלה משפיעה על היכולת להזרים תוכן ממכשירים ניידים ומחשבים. היא יוצרת תסכול רב בקרב המשתמשים. עבור חלק מהם, מכשירי ה-Chromecast משמשים כמרכיב מרכזי במערכת הבידור הביתית שלהם. התקלה פוגעת משמעותית בחוויית השימוש.
Did Google just brick the 2nd gen Chromecast?
byu/matthijspc inChromecast
תגובת גוגל: "מודעים לבעיה, עובדים על פתרון"
אחד המשתמשים שאמר שפנה אל החברה בנושא, דיווח כי גוגל (Google) אישרה שהיא מודעת לתקלה. צוות התמיכה הטכנית שלה עובד על פתרון. עם זאת, בשלב זה לא נמסר מידע נוסף על הגורם לתקלה או על מועד צפוי לתיקון.
משתמשים רבים פנו לפורומים ולרשתות החברתיות כדי לשתף את חוויותיהם ולמצוא פתרונות אפשריים. נכון לעכשיו, נראה כי הפתרון היחיד הוא המתנה לתיקון רשמי מגוגל.
האם מדובר בסוף עידן ה-Chromecast?
התקלה הנוכחית מעוררת שאלות לגבי עתיד מכשירי ה-Chromecast מהדור השני ו-Chromecast Audio. למרות שגוגל הודיעה כי לא תמכור עוד את מוצרי הכרומקאסט, היא כן הבטיחה להמשיך לספק עדכוני תוכנה ואבטחה. בעקבות התקלה החשש גובר כי החברה תודיע על הפסקת התמיכה במכשירים אלו בעתיד הקרוב.
משתמשים רבים מביעים את אכזבתם מהתקלה. חלקם אף מעלים חששות לגבי מדיניות התמיכה של גוגל. הם מצפים מגוגל לספק פתרון מהיר ויעיל. בנוסף, הם מצפים להבהרה על מדיניות התמיכה שלה לגבי מכשירי ה-Chromecast הוותיקים. האם גוגל תעמוד בציפיות המשתמשים? רק הזמן יגיד.