אמזון יוצאת למתקפה על חנויות האונליין הסיניות הפופולריות עם השקת "Amazon Haul", חנות חדשה שבה כל המוצרים נמכרים במחיר של עד 20 דולר. החנות, הזמינה כעת בארה"ב דרך האפליקציה של אמזון ובאתר החברה בגרסת המובייל, מציעה מגוון מוצרי אופנה, בית, לייפסטייל ואלקטרוניקה במחירים תחרותיים.
דרמש מהטה, סמנכ"ל שירותי המוכרים העולמיים באמזון, מסביר: "מציאת מוצרים מעולים במחירים נמוכים חשובה ללקוחות שלנו, ואנחנו ממשיכים לחקור דרכים לעבוד עם השותפים שלנו כדי להציע מוצרים במחירים אולטרה-נמוכים."
החנות החדשה מאמצת עיצוב ויזואלי דומה ל-Temu ו-Shein, עם דגש על מחירים נמוכים וכרזות "מחיר מטורף" על המוצרים. רוב הפריטים יימכרו במחיר של 10 דולר או פחות, עם מוצרים מסוימים החל מדולר אחד. החברה מעודדת רכישות גדולות עם הנחות של 5% על הזמנות מעל 50 דולר ו-10% על הזמנות מעל 75 דולר.
בדומה למתחרות הסיניות, זמני המשלוח יהיו ארוכים יותר – שבוע עד שבועיים – בתמורה למחירים הנמוכים. עלות המשלוח היא 3.99 דולר, וחינם בהזמנות מעל 25 דולר. אמזון מדגישה כי כל המוצרים נבדקים להבטחת בטיחות ואותנטיות, במטרה להתמודד עם החששות שעולים סביב מוצרים מזויפים ובלתי חוקיים בפלטפורמות המתחרות.
אתר אמזון Haul זמין בכתובת הבאה – http://www.amazon.com/haul