הרשת החברתית לתמונות ווידאו הפופולרית אינסטגרם (Instagram) הודיעה היום (רביעי, 21.03) על הוספה של פרסומות לא רק בפיד הראשי.
בימים הקרובים תחל הרשת החברתית בבדיקה ראשונה במספר מדינות מסביב לעולם של הוספת פרסומות בתוצאות החיפוש. דבר שיאפשר למפרסמים לטרגט משתמשים, כמו למשל אם אלה יחפשו את הביטוי ״טיפול פנים״, אז עסקים יוכלו לשלב מודעות הקשורות לביטוי החיפוש של המשתמש, ובכך להגיע לכמה שיותר חשיפה.
בנוסף, אינסטגרם תאפשר למפרסמים להציג פרסומות שיאפשרו למשתמשים להרשם לעדכון מתי המוצר, אירוע השקה או כל דבר אחר יוצאים. העדכון יופיע כהתראה מתוך אפליקציית אינסטגרם.
החידושים הנ״ל צפויים לצאת בשבועות הקרובים לכלל המשתמשים מסביב לעולם, אך בימים אלו החלה אינסטגרם את הניסוי במספר מדינות מצומצמות, על מנת לקבל פידבקים ולבדוק את האינטגרציה של מערך הפרסום החדש.
הצעד הנ״ל מגיע לאחר שחברת מטא (Meta) הציגה את דוחות הרבעון האחרון Q4 שלראשונה דיווחו על הפסדים עם ירידה ל-31.2 מיליארד דולר, לעומת שנה שעברה אז דיווחה מטא על רווחים של 32.6 מיליארד.
כזכור, מאז תחילת השנה חברת מטא פיטרה למעלה מ-20 אלף עובדים. הפיטורים חלו על פייסבוק, אינסטגרם ומחלקות נוספות בחברה על מנת להתייעל כך הצהיר מנכ״ל החברה מארק צוקרברג.