אתם חברים בקבוצת פייסבוק שיש בה דילים ייחודיים? קבוצת וואטסאפ שקטה לדילים סודיים? או שאולי אתם עוקבים אחרי משפיענים באינסטגרם שמפנקים אתכם בקוד קופון ייחודי שנותן לכם 15% הנחה למוצר שאתם לא צריכים? תתכוננו, כי אינסטגרם מוסיפה ערוץ נוסף שתוכלו להתעדכן בו – תכירו את ברודקאסט.
אינסטגרם (Instagram) השיקה היום את ערוצי השידור עבור יוצרים בפלטפורמה שלה. הערוצים הם למעשה קבוצות שקטות באינסטגרם בהן עוקבים יכולים להתעדכן בכל מה שהיוצרים מעלים ולהגיב לכל פוסט באמצעות אימוג׳יז שגלויים לשאר המשתמשים, ללא טקסט. דמיינו סטורי שאתם יודעים כמה אנשים צפו בו וכמה הגיבו בו, מידע שהיה שמור היום רק לצד של היוצר.
בזמנים שהסטורי מתועדף לפי האלגוריתם של אינסטגרם והאנשים בבועות הקטנות לא תמיד מופיעים בסדר כרונולוגי, אינסטגרם רוצה לתת עוד דרך ליוצרים לקבל התראות ישירות על כל דבר שהיוצרים יבחרו. בערוצי השידור יכולים המשפיענים לשלוח הודעות טקסט, הודעות קוליות, וידאו ותמונות, כאשר אינסטגרם מעודדת לספק בערוצים האלה תכנים ייחודיים של קצת מאחורי הקלעים אפילו, כדי להפוך את הערוץ למשהו קצת יותר אינטימי מאשר סטורי פתוח.
למרות האיפיון של אינסטגרם, יש ציפיות לחוד ומציאות לחוד. בפועל אנחנו רואים כבר איך שיתופי פעולה עסקיים מקבלים דחיפה בולטת יותר בערוצים האלה, קוד קופון מתעופפים לכל מקום וקידום מוצרים שהיה לפעמים בלתי נסבל בסטורי, מתקבל עכשיו כהודעת פוש ישירות למכשיר הנייד שלכם. רוצים לנסות להצטרף לערוץ לדוגמה? נסו את זה של מארק צוקרברג, מנכ״ל מטא, ותראו מה דעתכם.
הפיצ׳ר משוחרר בהדרגה ליוצרים בארה״ב בשלב הניסוי הראשוני, ובהמשך יזרום אל שאר המשתמשים ברחבי העולם. מה דעתכם על הפיצ׳ר החדש? יעבוד? לא יעבוד? שתפו אותנו בקבוצת הטלגרם. מבטיחים לא לחפור על קוד קופון.