fbpx

מעלה הילוך: דיזר מסכמת חודשיים בישראל ומשקיעה בשוק המקומי

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

שירות הזרמת המוזיקה הצרפתי דיזר (Deezer) הושק לפני כחודשיים והחברה כבר מדווחת על כ-30 אלף מנויים חדשים לאותה תקופה.

דיזר נכנסה עם קטלוג מוזיקה גדול, שאף הספיק להתרחב מאז, וכעת היא מתכוונת להשקיע גם בייצור תוכן מקומי.  כחלק נוסף באסטרטגיית ההשקה המקומית – תיישם דיזר בישראל את הפורמט הבינלאומי שלה DEEZER SESSIONS המתעד אמנים בהופעות חיות אינטימיות שיופצו באמצעות השרות בכל רחבי העולם. הסשנים המצולמים יועלו כולם לעמודי הפייסבוק של דיזר בארץ ובעולם, כאשר בהמשך יצורפו הסשנים לערוצי היוטיוב של הפלטפורמה וכל קטעי האודיו שיוקלטו יועלו לשרות ויוצעו ל-20 מיליוני המשתמשים של דיזר בארץ ובעולם.  בכך תיישם דיזר את התחייבותה לתמוך באומנים ישראלים, מתחילים ומובילים כאחד, ולאפשר להם חשיפה עולמית משמעותית.

מקור תמונה: יח"צ

זמרים ישראלים, ובקרוב אומנים רבים נוספים ביניהם מהמובילים בשוק, יצטרפו לרשימה ארוכה של אמנים בינלאומיים שכבר הצטלמו ל-DEEZER SESSIONS, כדוגמת: אד שירן, ג'יימס בלאנט, לורד, ג'ק ג'ונסון ועוד.
דיזר פעילה ב-185 מדינות ומונה כ-20 מיליון משתמשים. לשירות קטלוג מוזיקה רחב הכולל כ-44 מיליון קטעי מוזיקה והוא מכסה את מרבית הז'אנרים באיכות שמע גבוהה.

Ad image
מקור תמונה: יח"צ

עמרי לב, הבעלים של לב גרופ מדיה המייצגת את דיזר בישראל מציין כי: DEEZER" היא האפליקציה היחידה מבין שירותי הסטרימינג הגדולים בעולם שיש לה חיבור וקשר עמוק לנעשה בשוק המקומי בפרט ולסצנת המוזיקה הישראלית בכלל. תיעוד האמנים הישראלים יביא לחשיפה עצומה בקרב מיליוני המשתמשים והמנויים של DEEZER ברחבי העולם."

שתפו כתבה
עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.