כאשר הסמארטפונים של היום הופכים להיות דומים יותר זה לזה וקשים להבחנה על ידי מפרט טכני בלבד, חברת LG עונה על האתגר ויוצאת לדרך חדשה עם עיצובים ייחודיים כדי לבדל את עצמה.
המכשיר הראשון להמחשת הפילוסופיה החדשה הוא LG VELVET, הכולל מצלמה בצורת "טיפה" ייחודית וגוף סימטרי וזורם, המייצרים מראה נעים לעין ומכשיר נעים למגע.
LG VELVET יהיה המכשיר הראשון שמיישם את אסטרטגיית המיתוג החדשה של החברה עבור המכשירים הניידים שלה, ויחליף את המיתוג הידוע של אותיות ומספרים לטובת שמות המתארים את המכשירים, שיעזרו לצרכן לתפוס את מהות המכשיר המתאימה ביותר לאישיות שלו או שלה ולמגמות המשתנות בתדירות גבוהה. השם "velvet" (קטיפה) נועד לעורר תמונות של חלקות זוהרת ורכות יוקרתית, שני מאפיינים עיקריים של הטלפון החדש.
"המיתוג החדש שלנו משקף מגמות עכשוויות של התייחסות לטעמו האישי והרגשות הייחודיים של האדם עם דגש רב יותר על עיצוב", אמר צ'אנג מה (Chang Ma), סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצר בחטיבת מכשירי המובייל של החברה. "זוהי גישה אינטואיטיבית יותר שאנחנו בטוחים שתהדהד עם הצרכנים של היום ותעזור לנו ליצור זהות מותג ברורה יותר."
מה דעתכם על שפת העיצוב החדשה של LG? באמת מפרידה אותה מהאחרים או ממש להיפך?