המשתמשים של היום צורכים את התכנים שלהם מתי שהם רוצים ובצורה הנוחה להם. חלק מחוויית המשתמש שכולנו מחפשים זה גם החופש להריץ לנקודות הצפייה שמעניינות אותנו. באיחור קל, אינסטגרם בוחנת כעת את האפשרות הזו בפלטפורמה שלה.
בשונה מחברת האם פייסבוק, שם עולם התוכן מגוון בסוגיו, אינסטגרם מבוססת כולה על ויזואליות. אחרי הסטוריז שם ניתן לדפדף בין אחד לשני או להריץ שידורים חיים, אינסטגרם הציגה גם את IGTV שמציעה מתחם וידאו מתקדם לתכנים ארוכים יותר, וגם שם ניתן להריץ קדימה ואחורה. ה"חידוש" האחרון מגיע כעת לסרטונים המוצגים בפיד שלכם. עד היום, בסרטונים שאורכם עד דקה, לא ניתן היה לעצור או לקפוץ לאיזורים שונים בוידאו עצמו. אם רציתם להגיע לסוף הסרטון או לחזור רגע להתחלה, הייתם צריכים לחכות שהסרטון ייגמר רק כדי לזכות בשניות שחשקתם לראות. כעת, יש כבר עדויות בשטח החושפות את את ניסויי החברה בשילוב "בר הרצה" שיאפשר לכם למעשה להריץ סרטונים קדימה או אחורה.
Instagram is testing video seekbar pic.twitter.com/gyIZZhrh2y
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) March 27, 2019
אז כן, הגיע הזמן שמשהו כזה ייכנס לשירות של אינסטגרם ודי ברור שהחברה לא עושה זאת רק מטוב ליבה. ישנה סבירות שמגבלת אורך הסרטונים בפיד תשתחרר מכבליה ולצד היכולת להריץ את הסרטונים, נקבל גם את האפשרות להעלות סרטונים ארוכים יותר.