סדרת ה-Galaxy S26 של סמסונג מבצעת צעד משמעותי לביטול המחיצות בין מערכות ההפעלה השונות. לאחר שגוגל הציגה תמיכה מובנית ב-AirDrop עבור מכשירי הפיקסל 10 בחודש נובמבר האחרון, כעת תורה של הענקית הקוריאנית לאמץ את הטכנולוגיה המאפשרת שיתוף קבצים ישיר עם מכשירי אפל.

המהלך מתבצע באמצעות עדכון לשירות Quick Share, מה שמאפשר העברת נתונים חלקה ללא צורך באפליקציות צד שלישי או פתרונות מסורבלים.
שיתוף קבצים בין פלטפורמות
האינטגרציה החדשה ב-Galaxy S26 אינה דורשת שיתוף פעולה ישיר מצד אפל, אלא מבוססת על פרוטוקול שגוגל הצליחה לפצח ולהטמיע במערכת האנדרואיד.
בעוד שמכשירי הפיקסל קיבלו את היכולת כברירת מחדל, משתמשי סמסונג יגלו כי עליהם להפעיל את התכונה באופן יזום. הגישה של סמסונג מאפשרת למשתמשים לשמור על פרטיות גבוהה יותר ולבחור האם הם מעוניינים להיראות במכשירי iOS סמוכים.
הפעלת התכונה והשקת העדכון
כדי להשתמש ביכולת השיתוף החדשה, על המשתמשים לנווט לתפריט המכשירים המחוברים בהגדרות המכשיר ולבחור ב-Quick Share. משם יש להפעיל את המתג המאפשר שיתוף עם מכשירי אפל, מה שיאפשר ל-Galaxy S26 להופיע בתפריט ה-AirDrop המוכר של משתמשי האייפון.

סמסונג אישרה כי התמיכה תתרחב בעתיד גם לדגמים ישנים יותר של סדרת הגלקסי, אך לא סיפקה לוח זמנים מדויק למהלך.
מתי זה יגיע
העדכון המיוחל יחל להתגלגל למכשירי סדרת ה-Galaxy S26 החל מהיום (23 במרץ), כאשר המדינה הראשונה שתזכה לשדרוג היא דרום קוריאה.
במהלך השבוע שלאחר מכן, העדכון יגיע למשתמשים בארצות הברית, אירופה, הונג קונג ודרום מזרח אסיה. בישראל צפוי העדכון להגיע יחד עם ההשקה באירופה, מה שיהפוך את מכשירי הדגל החדשים של סמסונג לנגישים הרבה יותר עבור אלו שחיים בסביבה טכנולוגית מעורבת.
