אם תכננתם לשדרג את המכשיר שלכם בתחילת השנה הבאה, ההדלפה הזו מיועדת לכם. חודשיים לפני ההשקה המשוערת של סמסונג (Samsung), תמונות וסרטוני וידאו "חיים" של סדרת ה-Galaxy S26 וה-S26 Ultra מצאו את דרכם לרשת. המקור הוא לא אחר מאשר OnLeaks, מדליף ותיק עם רקורד אמינות גבוה במיוחד, שטוען כי מה שאנחנו רואים כעת הוא העיצוב הסופי בהחלט של מכשירי הדגל הבאים מבית הענקית הקוריאנית.
סוף לפינות החדות?
הבשורה הגדולה ביותר מבחינה ויזואלית נוגעת לגרסת ה-Ultra. אם בשנים האחרונות התרגלנו לעיצוב מלבני, "קופסתי" ובעל פינות חדות (שלא תמיד החמיאו לכף היד), נראה שסמסונג החליטה לשנות כיוון. בתמונות ניתן לראות כי ה-S26 Ultra מאמץ פינות מעוגלות יותר, בדומה לאחיו הקטנים בסדרה.

זהו שינוי ארגונומי מתבקש שעשוי להפוך את המכשיר הענק לנוח הרבה יותר לאחיזה. בנוסף, נראה שסמסונג זונחת את עיצוב העדשות הצפות הנפרדות וחוזרת למבנה של "אי" מצלמות אחוד (ככל הנראה אליפטי), המזכיר יותר את קו המכשירים המתקפלים של החברה. עט ה-S Pen, למרבה המזל, עדיין כאן ומאוחסן בתוך גוף המכשיר.
יישור קו משפחתי
לצד האולטרה, התמונות חושפות גם את דגם ה-Galaxy S26 הסטנדרטי (וככל הנראה גם ה-Plus שיהיה זהה לו עיצובית אך גדול יותר). כאן אין הפתעות מרעישות, המכשירים שומרים על קו נקי, עם פינות מעוגלות ומסגרת שטוחה. ההבדל הפיזי בין דגם הבסיס לאולטרה נותר עצום בגודלו, אך כעת הם נראים שייכים לאותה משפחה עיצובית בצורה מובהקת יותר.

מלחמת השבבים: סנאפדרגון או אקסינוס?
מתחת למכסה המנוע, השמועות מתחילות להתגבש לכדי תמונת מצב מעניינת. על פי הדיווחים, ה-Galaxy S26 Ultra יצויד באופן בלעדי במעבד ה-Snapdragon 8 Elite Gen 5 של קוואלקום בכל השווקים.

לעומת זאת, דגמי ה-S26 וה-S26+ עשויים לחזור לאסטרטגיית הפיצול המוכרת (והשנויה במחלוקת) של סמסונג, שווקים מסוימים יקבלו את שבב הסנאפדרגון, בעוד אחרים, ובהם היסטורית גם השוק הישראלי, עלולים לקבל את שבב ה-Exynos 2600 הביתי של סמסונג. נצטרך להמתין להכרזה הרשמית כדי לראות האם השנה סמסונג הצליחה לצמצם את הפער בביצועים בין שני השבבים.

מתי וכמה?
בעוד שבעבר סמסונג נהגה להקדים את אירועי ההכרזה לינואר, הדיווחים העדכניים מצביעים על כך שהסדרה תיחשף רשמית במהלך חודש פברואר 2026. מחירי המכשירים טרם נחשפו, אך לאור עליית מחירי הרכיבים בשוק העולמי, לא נופתע אם נראה תיקון מחיר קל כלפי מעלה.

לטעמי הטלפון לא נראה יפה, הs25u היה הרבה יותר יפה
הם די זהים בעיצוב, אין השנה משהו מרעיש. החידוש הגדול הבא מבחינת העיצוב והחומרה יגיע רק בשנה הבאה.