אחרי פרטנר, ששיחררה את פרטנר טיוי פלוס, מגיע תורה של סלקום להציג לעולם את מה שהיא רואה בתור הדור הבא של הטלוויזיה – סלקום TV פלוס. יצא לנו לשחק עם הממשק החדש הזה כמה ימים לפני כולם, ואם נהיה כנים – זה לא שהם המציאו את הטלוויזיה מחדש, אבל הם לגמרי גרמו לה להרגיש כמו משהו שכיף להשתמש בו ב-2025. זו אבולוציה שהייתה חייבת לקרות, והתוצאה מרגישה הרבה יותר מודרנית, זורמת ובעיקר – הגיונית.

נראה טוב, זז מהר
דבר ראשון ששמים לב אליו: הווייב השתנה. נפרדנו לשלום מהמראה הכבד והמיושן לטובת עיצוב Dark Mode אלגנטי שעושה נעים בעיניים. אבל זה לא רק הצבע; כל העסק פשוט טס. המעבר בין התפריטים מרגיש "חלק" (Smooth) ובלי הלאגים המעצבנים האלה שגורמים לכם ללחוץ על השלט חזק יותר מתוך ייאוש.
הממשק החדש מול הישן


גם הניווט קיבל שדרוג רציני. במקום רשימות טקסט ארוכות ומעייפות בצד ימין, עברו לשפת אייקונים ברורה. לכל קטגוריה יש את הפינה שלה, וזה פשוט חוסך זמן. עוד שינוי מבורך הוא בזיפזופ: במקום לעבור בין ערוצים למעלה/למטה, המעבר הוא ימינה/שמאלה על גבי רקע חצי שקוף. זה אמנם תופס חלק גדול יותר במסך אבל הזפזופ מרגיש נוח יותר ואתם עדיין יכולים לראות מה יש בערוץ ליד, מבלי לפספס את האקשן בתוכנית שאתם רואים כרגע.

פרופילים חכמים (אולי חכמים מדי?)
המערכת נהייתה אישית הרבה יותר. עם סלקום TV פלוס אפשר לפתוח עד שישה פרופילים עם אווטארים חמודים מבוססי AI, והמערכת לומדת את הטעם שלכם כדי להציע תוכן בול בפוני.

אבל יש לזה גם צד שני שצריך להכיר: כל הלמידה הזו לא נועדה רק להמלצות סרטים. בסלקום מתכננים להשתמש ביכולות הפרסונליזציה האלה בעתיד כדי להציג לכם פרסומות מסחריות מותאמות אישית בתוך הממשק.
בגזרת המשפחה, סלקום בנתה "גן סגור" לגילאי 0-8. השוס האמיתי הוא השליטה להורים: אפשר לקבוע שעות צפייה, להוסיף "זמן בונוס", ומנגנון היציאה דורש קוד או פתרון אתגר לוגי – כך שהילדים לא יברחו בטעות לתכנים של הגדולים.

ספורט בזמן אמת ותוכן מגוון
מכירים את זה שאתם שומעים צעקות "יש!" מהדירה ממול ורק אחרי 5 שניות רואים את הגול אצלכם? סלקום טוענת שהיא פתרה את זה. עם טכנולוגיית Super Low Latency חדשה, הדיליי בשידורי ספורט מצטמצם למינימום. פיצ'ר נוסף הוא ה-Handoff, שנותן לכם להתחיל צפייה בסמארטפון ולהמשיך בדיוק מאותה נקודה בטלוויזיה.
צפו: הצצה ראשונה לממשק
ומה רואים? נכון לעכשיו, ספריית התוכן עדיין כוללת את הלהיטים של HBO (כל עוד השירות הבינלאומי לא נכנס לארץ באופן רשמי ועצמאי). בנוסף, יש חיזוק משמעותי של תכני מקור מבית HOT, כך שתוכלו למצוא שם סדרות כמו "שבאבניקים" וגם דוקו-ריאליטי כמו "מחוברים-מלחמה". בקיצור, החבילה נראית מלאה ומעניינת, לפחות לעת עתה.
זמינות
הממשק החדש צפוי להגיע בהדרגה לכלל לקוחות החברה כשהעדכון הראשון יגיע קודם לבעלי הממירים. כן, נכון לעכשיו הממשק החדש יהיה זמין רק לבעלי הממירים של השירות ובהמשך גם האפליקציות לטלוויזיות ומכשירים נוספים יתעדכנו.

כמו כן, לרגל ההשקה, יוצאת החברה במבצע ללקוחות חדשים המצטרפים לחבילת אינטרנט הסיבים של סלקום במהירות 1 ג"ב בעלות של 145 שקלים לחודש, כולל נתב WiFi Star+ ומגדיל טווח (mesh), שניהם בטכנולוגיית WiFi 7, ומקבלים סלקום tv+ לשנה חינם.

לסלקום לא אחזור, קשה מאוד להתנתק מהם אח"כ גם אין ללקוח שם ציוד אצלם ומדובר באפליקציה בלבד.
אם יעשו כפתור "התנתק מהשירות" אמיתי שאכן מנתק את השירות – אחזור בלי לחשוב פעמיים.
האם יש שינוי שפת מקור בשידורי הספורט….?
היי עומר, מה הכוונה שינוי שפה, הכוונה לתרגום או קול?
יש צפי ליציאה לטלוויזיות lg ?
לא כרגע. נעדכן בהתאם!