חברת טסלה (Tesla) הודיעה על השקת שירות חדש בשם MultiPass, שנועד לפשט באופן משמעותי את חוויית הטעינה של בעלי הרכבים שלה בעמדות ציבוריות שאינן חלק מרשת הסופרצ'רג'ר של החברה.

השירות החדש מאפשר לנהגי טסלה להשתמש בחשבון הטסלה הקיים שלהם כדי להפעיל ולשלם עבור טעינה בעמדות של חברות צד שלישי. המהלך נועד לפתור את אחת הבעיות הנפוצות בעולם הרכב החשמלי, הצורך להחזיק מספר רב של אפליקציות, חשבונות, סיסמאות וכרטיסי טעינה פיזיים עבור כל רשת טעינה בנפרד.
הפעלת הטעינה באמצעות MultiPass יכולה להתבצע בשתי דרכים פשוטות: באמצעות האפליקציה של טסלה, או על ידי שימוש בכרטיס המפתח הקיים של הרכב והצמדתו לעמדת הטעינה. האפליקציה תשמש כמרכז ניהול אחד, בו ניתן יהיה לאתר עמדות טעינה נתמכות של חברות אחרות, להתחיל את תהליך הטעינה ולצפות בהיסטוריית הטעינות והחיובים.
השירות הושק היום (שלישי, 09.09) באופן רשמי וזמין בשלב ראשון עבור בעלי טסלה בהולנד. החברה ציינה כי בכוונתה להרחיב את זמינות השירות לאתרים ולמדינות נוספות בקרוב, בהתאם למשוב ואימוץ השירות על ידי הלקוחות.
בטסלה מסכמים כי המהלך הוא חלק מחזון רחב יותר להפוך את הבעלות על הרכב למאמץ אפסי, כאשר "אפליקציית טסלה צריכה להיות הדבר היחיד שאתם צריכים".