חברת yes הודיעה היום (שלישי, 09.09) על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת התקשורת RGE וחברת הטכנולוגיה טאבולה, במסגרתו יחלו לשווק ולתפעל את פעילות הפרסום בפלטפורמות האינטרנטיות yes+ ו-STING+. ההסכם נחתם לתקופה של שלוש שנים וצפוי להניב ל-yes הכנסות בגובה של עשרות מיליוני שקלים בשנה.

במסגרת ההסכם, שתחל לפעול במהלך 2026, תהפוך yes לחברת הטלוויזיה הרב-ערוצית הראשונה בישראל המשיקה מודל פרסום, בדומה לשחקניות גלובליות כמו SKY, CANAL+ ונטפליקס. בחברה מציינים כי ההכנסות הנוספות יאפשרו להגדיל את ההשקעה בהפקות מקור וביצירה ישראלית.
כחלק מהמהלך, yes תוכל להציע ללקוחותיה מסלולים מותאמים, כאשר שילוב הפרסום צפוי להיות מוגבל, נקודתי וייעשה בהדרגה. בחברה מדגישים כי חוויית הצפייה לא תיפגע, הפרסום לא יופיע כלל בתכני ילדים, בתכנים בתשלום ובמהלך התכנים המשודרים, אלא רק לפני הצפייה בהם.
על פי חלוקת התפקידים, yes תקבע את מדיניות הפרסום, בעוד ש-RGE וטאבולה יובילו את תהליך המכירה והתפעול מול המפרסמים באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות. RGE, מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל, תפעיל את השירות באמצעות חטיבת הסחר שלה, ואילו טאבולה תספק את ההתמחות הטכנולוגית לפרסום מבוסס ביצועים.

אילן סיגל, מנכ"ל yes: "שילוב פרסום בפלטפורמות הטלוויזיה האינטרנטיות הפך לסטנדרט עולמי, שכן מדובר באחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר בתחום המדיה. אנחנו גאים להיות הראשונים שנכנסים לעולם זה עם פתרון שיאפשר ללקוחות לבחור את המסלול המותאם להם".

ירון שגב, מנכ"ל קבוצת התקשורת RGE: "אנחנו גאים להרחיב את הפעילות המסחרית שלנו. שיתוף הפעולה הייחודי בין RGE לטאבולה מספק למפרסמים פתרון 360 באמצעות כלים חדשניים וממוקדי קהל. אנחנו מודים ל-yes על הבחירה בחטיבה המסחרית של הקבוצה".
הסכם שיתוף הפעולה החדש בין yes ל-RGE אינו צפוי להשפיע על השת"פ החדש בין yes לפרטנר, שזה צפוי לעלות ב-14 בספטמבר.