אירוע Agentforce World Tour TLV 2025 של סיילספורס משך השנה יותר מ-2,600 משתתפים, והיה גדוש בהרצאות, סדנאות והדגמות של סוכני בינה מלאכותית (AI) אוטונומיים. הפלטפורמה, Agentforce, שהושקה כסוכן AI מתקדם לעסקים, שמה את הדגש על חוויית לקוח חכמה, שיפור פרודוקטיביות והתייעלות עסקית במגוון תחומים, מריטייל ועד תעופה.

תנובה מחדדת את מערך המכירות עם Agentforce
בין הסיפורים הבולטים שהוצגו באירוע היה המהלך של תנובה, שהטמיעה את Agentforce במערך המכירות שלה. החברה עושה שימוש בסוכני AI כדי לספק למנהלי המכירות מידע מותאם על הלקוחות: מסיכום אישי של כל לקוח, דרך ניתוח מגמות בהזמנות ואשראי ועד מענה לשאלות חופשיות בזמן אמת. המערכת מאפשרת לאנשי השטח לתכנן פגישות בצורה מושכלת ומבוססת נתונים, והמהלך בוצע בליווי צוותי ה-Professional Services של סיילספורס.

שי מיקהל, CIO תנובה, הדגיש באירוע את המחויבות לחדשנות: "המערכת החדשה מאפשרת לנו להעניק שירות טוב יותר על ידי שימוש בטכנולוגיה חכמה ומתקדמת". מיכל לויתן-גיאת, סמנכ"לית מכירות בסיילספורס ישראל, הוסיפה כי השותפות עם תנובה מדגימה כיצד ניתן לשלב AI באופן עמוק ואפקטיבי בתהליכים עסקיים.
אייר חיפה מציבה סטנדרט חדש בשירות לקוחות
גם בענף התעופה נרשמה פריצת דרך, עם הצגתה של אייר חיפה, חברת התעופה מהצפון, שהפכה לאחת החברות הראשונות בארץ בהן רוב פניות השירות (75%) מנוהלות על ידי סוכני AI. הפתרון הוטמע בליווי Deloitte, ובשלב הבא צפויה החברה להרחיב את יכולות הסוכנים הדיגיטליים לניהול מלא של תהליך ההזמנה, ללא מגע אנושי.

אוריה אבנון, מנהלת חוויית הלקוח באייר חיפה, הדגישה את השינוי: "השירות הפך לזמין, חכם ורב-לשוני – וזה רק הצעד הראשון". גם בטי לביא מסיילספורס ועמרי כנרתי מ-Deloitte הציגו את המיזם כמודל להטמעה הדרגתית אך אפקטיבית של AI תפעולי.
AI הוא בסיס להצלחה עסקית
האירוע הדגים כיצד סוכני AI אינם רק כלי אוטומציה, אלא הופכים לגורם קריטי ביצירת ערך עסקי. סיילספורס, שחוגגת למעלה מעשור של פעילות בישראל, ממשיכה למצב את עצמה כמובילה גלובלית בפיתוח כלים חכמים לארגונים, תוך שיתוף פעולה עם חברות מובילות בכל ענפי המשק.