מיקרוסופט מפטרת 650 עובדים נוספים מחטיבת האקסבוקס | The Verifier
פיל ספסנר ראש חטיבת אקסבוקס תמונה: מיקרוסופט

מיקרוסופט מפטרת 650 עובדים נוספים מחטיבת האקסבוקס

מיקרוסופט מפטרת 650 עובדים מחטיבת האקסבוקס, אך מבטיחה: לא יבוטלו משחקים או ייסגרו אולפנים.

מאת אבי דוד | Avi David

ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה על סבב פיטורים נוסף בחטיבת האקסבוקס שלה, במסגרתו יפוטרו כ-650 עובדים. על פי מייל פנימי ששלח פיל ספנסר, מנכ”ל מיקרוסופט גיימינג, הפיטורים נועדו להבטיח “צמיחה עתידית בת-קיימא” עבור חטיבת המשחקים.

ספנסר הדגיש כי הפיטורים יתמקדו בעיקר בתפקידי מטה ותמיכה, ולא ישפיעו על פיתוח משחקים. “המטרה שלנו הייתה למזער הפרעות תוך קליטת צוותים חדשים ומתן אפשרות להם לבצע את עבודתם הטובה ביותר”, ציין ספנסר במייל הפנימי.

Ad image

הפיטורים מגיעים בעקבות רכישת אקטיביז’ן בליזארד על ידי מיקרוסופט בשנה שעברה בעסקה של כמעט 70 מיליארד דולר. בינואר השנה, סבב פיטורים גדול באקטיביז’ן-בליזארד, זנימקס ואקסבוקס סטודיוס הוביל לפיטוריהם של 1,900 עובדים וסגירת מספר אולפנים.

ספנסר הבהיר כי בניגוד לסבב הפיטורים הקודם, הפעם לא יבוטלו משחקים, מכשירים או חוויות, ולא ייסגרו אולפנים לפיתוח משחקים. “השינויים האלה יאפשרו לנו להתאים את המשאבים והצוותים שלנו לצמיחה עתידית בת-קיימא, ולתמוך טוב יותר בצוותי הסטודיו ויחידות העסקים שלנו”, הוסיף.

העובדים המפוטרים יקבלו חבילות פרישה הכוללות פיצויים, הארכת ביטוח בריאות ושירותי השמה לסיוע במעבר לתפקיד הבא.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra