הדלפה חושפת את ה-Pixel Watch 3; השעון החכם של גוגל | The Verifier

הדלפה חושפת את ה-Pixel Watch 3; השעון החכם של גוגל

הדור הבא של שעוני גוגל: מסך גדול יותר, סוללה משופרת ותכונות כושר מתקדמות

מאת אבי דוד | Avi David

לפי דיווחים שפורסמו לאחרונה, נחשפו פרטים חדשים על שעון ה-Pixel Watch 3 של גוגל (Google), המצביעים על שיפורים משמעותיים בהשוואה לדגם הקודם. על פי חומרי שיווק שדלפו, השעון החדש צפוי להציע מסך גדול יותר עם מסגרת דקה יותר, מה שיאפשר שטח תצוגה גדול ב-10% בהשוואה לדגם הקודם, וזאת מבלי להגדיל את מידות השעון עצמו.

בנוסף, השעון החדש צפוי להגיע עם בהירות מסך משופרת של עד 2,000 ניט, פי שניים מהדגם הקודם, וטעינה מהירה יותר ב-20%. לפי הדיווחים, השעון יוצע בשני גדלים – 41 מ”מ ו-45 מ”מ, כאשר שניהם יציעו עד 24 שעות של שימוש עם תצוגה תמידית, או עד 36 שעות במצב חיסכון בסוללה.

Ad image

ההדלפה חושפת גם מספר תכונות חדשות בתחום הכושר, כולל אפשרות ליצור אימוני ריצה מותאמים אישית עם הנחיות קוליות ורטט לשליטה בקצב האימון. כמו כן, תכונה חדשה של פיטביט תציע סיכום בוקר של מדדי בריאות וכושר לתכנון אימונים יעיל יותר.

שיפורים נוספים כוללים תמיכה במפות גוגל במצב לא מקוון, אפשרות לצפות בשידורים חיים ממצלמות האבטחה של נסט, ושליטה משופרת במצלמת הטלפון של פיקסל דרך השעון.

גלרייה: Google Pixel Watch 3

עם אירוע החומרה של גוגל “Made By Google” המתוכנן ל-13 באוגוסט, צפויים להתגלות פרטים נוספים על סדרת שעוני ה-Pixel Watch 3 ועל סדרת ה-Pixel 9 החדשה.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra