אפל ווטש 10: גדול יותר, אך פחות מהפכני מהצפוי | The Verifier

אפל ווטש 10: גדול יותר, אך פחות מהפכני מהצפוי

הדלפות חדשות מרמזות על שדרוג מינורי בלבד: מסך גדול יותר, אך ללא שינויים משמעותיים בעיצוב ובפונקציונליות​​​​​​​​​​​​​​​​

מאת אבי דוד | Avi David

בשבועות האחרונים פרסמנו מספר עדכונים חדשים לגבי השעון החכם הבא של אפל (Apple), המכונה “אפל ווטש 10” או “X”. לפי הדיווחים העדכניים, נראה כי חלק מההדלפות המוקדמות שעוררו התרגשות רבה בקרב חובבי הטכנולוגיה לא היו מדויקות.

בעוד שבתחילה דובר על עיצוב מהפכני ודק במיוחד, כעת מסתמן כי השינויים יהיו מתונים יותר. המידע החדש מצביע על כך שהשעון ישמור על העיצוב הדומה לסדרה 9, אך יגיע בגדלים חדשים של 45 ו-49 מילימטרים, לעומת 41 ו-45 מילימטרים בדגם הקודם.

Ad image

מפתיע לגלות כי למרות הציפיות לשעון דק יותר, הדגם החדש עשוי להיות אפילו עבה במקצת מקודמו. בנוסף, נראה כי לא צפויות תכונות או יכולות חדשניות משמעותיות ברמה הפונקציונלית.

ההשקה הרשמית של השעון צפויה בעוד כחודש וחצי, ועד אז ייתכן שיתפרסם מידע נוסף. אולם, לפי המידע הנוכחי, נראה כי השדרוג העיקרי יהיה בגודל המסך, כאשר שאר המאפיינים יישארו דומים לסדרה הקודמת.

חובבי אפל ומעריצי השעונים החכמים של החברה עשויים להתאכזב מהשינויים המינוריים, במיוחד לאור הציפיות הגבוהות שנוצרו בעקבות ההדלפות המוקדמות. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר במידע לא רשמי, וייתכן שאפל עדיין תפתיע עם חידושים נוספים בהשקה הרשמית.​​​​​​​​​​​​​​​​

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra