עדכון: גוגל חושפת הצצה ראשונה לפיקסל 9 | וגם לפיקסל 9 פרו פולד | The Verifier

עדכון: גוגל חושפת הצצה ראשונה לפיקסל 9 | וגם לפיקסל 9 פרו פולד

טיזר לפיקסל 9 פרו חושף מערך מצלמות חדש והתמקדות ביכולות בינה מלאכותית

מאת אבי דוד | Avi David
פורסם לפני 2 חודשים19 ביולי 2024 1:59

פרומו נוסף לפיקסל 9 פרו פולד נחשף

גוגל מרעננת את המספרים, ומקפיצה את המתקפל השני בסדרה לפיקסל 9 פרו פולד. כמה שמות מכשיר מתקפל אחד צריך? תחליטו. טוב שלא הוספתם כמו מאקס או אולטרה. חבל, היה עוד מקום.

צפו:

חברת גוגל (Google) ממשיכה לעורר עניין לקראת השקת סדרת הפיקסל 9, המתוכננת לחודש הבא, עם סרטון טיזר חדש שפורסם ברשתות החברתיות ובאתר החנות הרשמי שלה. הסרטון מציג את גבו של מכשיר הפיקסל 9 פרו, ומאשר כמה מהשמועות שהסתובבו בתעשייה בחודשים האחרונים.

אחד הפרטים הבולטים בסרטון הוא עיצוב מערך המצלמות החדש, הכולל בליטה בצורת גליל ושלוש מצלמות. עיצוב זה תואם לתמונות שדלפו מוקדם יותר השנה של מכשירי הפיקסל 9, פיקסל 9 פרו, ופיקסל 9 פרו XL.

Ad image

הטיזר מדגיש את יכולות הבינה המלאכותית של המכשיר, ומציג את הפעלת Gemini AI. לפי דיווחים אחרונים, גוגל עשויה להציע מנוי חינם לשנה לGemini Advanced לרוכשי הפיקסל 9 פרו/פרו XL, ושישה חודשים לרוכשי הפיקסל 9 הבסיסי.

ההשקה הרשמית של סדרת הפיקסל 9 צפויה להתקיים ב-13 באוגוסט, באירוע Made by Google. בין השמועות הרבות, מדובר על שימוש במסכי OLED M14 של סמסונג, שעשויים להיות עדיפים על אלו של הגלקסי S24. כמו כן, צפוי שיפור בחומרת הזיהוי הביומטרי, עם החלפת חיישן טביעת האצבע האופטי בחיישן אולטרסוני.

פיקסל 9 \ תמונה: OnLeaks 91Mobile

למרות שצפויים שיפורים במערך המצלמות, נראה שגוגל תמשיך להשתמש בחיישן המצלמה הראשי של 50MP מהפיקסל 8. לפי מידע שדלף, רמת הזום המקסימלית בפיקסל 9 פרו XL עשויה להישאר על 30x.

מידע נוסף שהגיע מטייוואן חושף את קיבולת הסוללה ומהירויות הטעינה של המכשירים החדשים. לפי המידע, הפיקסל 9 פרו XL יתמוך בטעינה מהירה של עד 32.67 וואט עבור סוללה בקיבולת של 4,942mAh.

לבסוף, דליפה מצרפת חשפה את אפשרויות הצבעים והמחירים המשוערים של סדרת הפיקסל 9 באירופה. עם כל המידע הזה, נראה שגוגל מתכוונת להציג קפיצת מדרגה משמעותית בסדרת הדגל שלה, עם דגש על יכולות בינה מלאכותית מתקדמות ושיפורים בחומרה.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra