תמונה: צילום מסך

פתחו יומנים: סמסונג תערוך את אירוע ה-Unpacked 2024 ביולי הקרוב

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

סמסונג (Samsung) שלחה הזמנות עבור אירוע Galaxy Unpacked שיתקיים ב-10 ביולי בפריז, שם תחשוף את החידושים האחרונים בתחום הבינה המלאכותית והסדרה החדשה של מכשירי Galaxy Z. האירוע יתקיים בשעה 16:00 אחר הצהריים שעון ישראל.

על פי דיווחים, באירוע צפויה להציג סמסונג את הסמארטפונים החדשים Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6, שישתמשו במעבד Snapdragon 8 Gen 3 ויציגו עיצובים משופרים ותכונות מתקדמות של Galaxy AI. בנוסף, החברה צפויה לחשוף גם את ה-Galaxy Ring – טבעת חכמה שהוצגה לראשונה בכנס MWC 2024, וה-Galaxy Watch 7, שעשוי לכלול תכונות חדשות כמו זיהוי דום נשימה בשינה.

כמו כן, סמסונג גם עשויה להציג את Galaxy Buds 3, אוזניות עם תכונות חדשות כמו ביטול רעשים משופר ואיכות שמע גבוהה יותר. בנוסף, ייתכן שנראה את השקת סדרת הטאבלטים החדשה Galaxy Tab S10 ואת ה-Galaxy XR Headset, אוזניות מציאות מעורבת בשיתוף פעולה עם גוגל וקוואלקום.

בדרך כלל סמסונג מקיימת את אירוע ה-Unpacked שלה בחודש אוגוסט, לפני הכרזות הסתיו, שם היא מציגה את מכשירי הגלקסי המתקפלים החדשים, אך השנה נראה שיש משב רוח אחר וכולם ממהרים להקדים.

במהלך דומה, גם גוגל הקדימה את אירוע החומרה שלה ל-13 באוגוסט, שם גם היא צפויה לחשוף את החידושים שלה בתחום הבינה המלאכותית ומכשירי הפיקסל, מה שעשוי להצביע על שיתוף פעולה הדוק יותר בין השתיים או דווקא על תחרות חזקה בתחום החידושים הטכנולוגיים השנה.

תמונה: צילום מסך

האירוע של סמסונג יועבר בשידור חי באתר סמסונג, ב-Samsung Newsroom ובערוץ היוטיוב של סמסונג.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch