כיצד לצפות באירוע WWDC 2024 של אפל מכל מכשיר

אנחנו בכלל לא מאמינים שאנחנו צריכים לפרסם מדריך כיצד לצפות באירוע הגדול של השנה, אבל בסדר אביתר, ביקשת קיבלת.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

העדכון הגדול ביותר למערכת ההפעלה של האייפון יוצג על הבמה בעוד מספר שעות, ואנו מצפים לשינויים משמעותיים עם דגש מרכזי על בינה מלאכותית (AI). חברת אפל (Apple) תשדר את האירוע בשידור חי ביוטיוב ובאתר האינטרנט שלה, מה שמאפשר לכל אחד לצפות באירוע WWDC 2024 בשידור חי מכל מכשיר.

טים קוק מנכ״ל אפל \ תמונה: אפל

iOS 18 צפוי להיות העדכון הגדול ביותר שהאייפון קיבל אי פעם, והשאלה היא האם השינויים הוויזואליים יהיו גדולים כמו עדכון iOS 7. כל השאלות שלנו ייענו באירוע WWDC של החברה, שתוכלו לצפות בו בשידור חי מכל מכשיר הערב, החל מהשעה 20:00 שעון ישראל.

אנו ב-The Verifier נעביר עדכונים בשידור חי בערוץ הטלגרם הרשמי שלנו, שם נדון בהכרזות השונות עם תרגום מלא לשפה העברית. עוד לא הצטרפתם לערוץ שלנו ב-Telegram? לחצו כאן והצטרפו כבר עכשיו! אם אינכם בטוחים כיצד לעשות זאת, הנה ההוראות לצפייה באירוע WWDC 2024 מכל מכשיר, כולל אנדרואיד, ווינדוס, ואפל TV.

יוטיוב

הדרך הנוחה ביותר לצפות באירוע WWDC 2024 בשידור חי היא דרך יוטיוב. אם יש לכם מכשיר שיכול להריץ יוטיוב בדפדפן או דרך האפליקציה, תוכלו לצפות באירוע בשידור חי. לנוחיותכם, גם הטמענו את השידור החי כאן, כך שתוכלו לצפות בו כאשר האירוע יתחיל.

אייפון, אייפד, מק

אם אתם מתכננים לצפות באירוע WWDC 2024 בשידור חי על האייפון, אייפד או מק, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקישור המצוין למטה. הקישור יוביל אתכם לאתר האינטרנט של אפל והשידור החי יהיה זמין ברגע שהאירוע יתחיל, נותן לכם תוכן ישירות מאפל עצמה. תוכלו להשתמש בדפדפני Safari או Chrome או כל דפדפן אחר התומך בדרישות של אפל.

https://www.apple.com/apple-events

מחשב ווינדוס

במחשב שלכם עם מערכת הפעלה ווינדוס, היכנסו לקישור דרך דפדפני Chrome או Edge, אשר יוביל אתכם לאתר הרשמי של אפל לשידור החי.

תמונה: 9to5mac

אפל TV

במכשיר Apple TV שלכם, פתחו את אפליקציית הטלוויזיה ועברו לקטגוריית “צפו עכשיו”. כעת בחרו ב-WWDC 2024 לצפייה בשידור החי. אנו גם נעקוב אחרי האירוע בהרחבה, אז הישארו מעודכנים לעוד חדשות ועדכונים.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra