בזק מכריזה על ׳בזק Energy’ ומצטרפת לשוק החשמל | The Verifier

בזק מכריזה על ׳בזק Energy’ ומצטרפת לשוק החשמל

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon

חברת בזק (Bezeq) בשותפות עם חברת PowerGen, הכריזו הבוקר על מותג חדש שמצטרף לתחרות בשוק החשמל המתחדש. שירות החשמל החדש, הממותג תחת השם ׳בזק Energy’, יציע למשתמשים אלטרנטיבה נוספת לחיסכון בחשבון החשמל.

מנתונים עולה כי רק 30,000 בתי אב עברו למתחרים של חברת החשמל. כשחקנית ותיקה בתחום התשתיות, בזק שמה לעצמה מטרה להוביל את שוק החשמל בישראל, עם דגש על חשמל מתחדש.

Ad image

חברת PowerGen היא חברה המתעסקת בייצור ואגירת חשמל ועד כה סיפקה שירותי חשמל לעסקים קטנים באמצעות בזק. החיבור עם בזק מביא שותפות אסטרטגית שייתן ל-PowerGen גישה למאגר הלקוחות של בזק.

על פי השותפות, PowerGen תספק את החשמל עצמו בעוד בזק תנהל את כל האדמיניסטרציה, ביניהם תפעול שוטף באמצעות טכנאים, שירותי חיוב, ניהול ושימור לקוחות וכו.

מסקר שערכה בזק עולה כי מה שחשוב למשתמשים בשוק החשמל הוא בראש ובראשונה יציבות. אנשים רוצים שיהיה להם חשמל יציב. בנוסף משתמשים אמרו כי הדבר השני הכי חשוב הוא כמובן המחיר, שאליהם מצטרפים גם חוויית שירות טובה ויכולת חכמה לנהל את הדברים.

בזק תציע אפליקציה בה משתמשים יוכלו לראות את צריכת החשמל בצורה ברורה. גם ההצטרפות עצמה לרשת תהיה דיגיטלית באתר החברה. גם בצד המחיר בזק תציע מסלולים ייעודים על פי צרכי המשתמשים. באתר החברה יעלה סימולטור שיאפשר למשתמשים לבחור במסלול שמתאים להם.

מי יוכל להצטרף לחשמל של בזק Energy?

בתים עם מונה חכם יוכלו להצטרף בלי בעיה בעוד בתים עם מונה ״ישן״ יוכלו לבחור האם ללכת בתהליך להחלפת מונה, או להצטרף ב-1 ביולי עם המונה הנוכחי. האפשרות להצטרפות עם מונה מיושן יותר מגיע עם מחיר – בשל היעדר היכולת הטכנולוגית, הנתונים באפליקציית השימוש יתעדכנו בתדירות נמוכה יותר ותלויים בקריאות של חברת החשמל.

רק כדי להבהיר, השותפות בין החברות תפעל על גבי התשתית הקיימת של חברת החשמל, אך חברת PowerGen בעצם תזרים חשמל לרשת והכללית והוא ינותב ללקוחות החברה.

המחירים

למשתמשים הביתיים בזק Energy תציע שלושה מסלולי הנחות פשוטים:

  • כ-7 אחוז הנחה קבועים כל השבוע
  • כ-15 אחוז הנחה בימי חול משעה 7 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים
  • כ-20 אחוז הנחה בימי חול משעה 23:00 עד בבוקר

גם משתמשים עסקיים יוכלו ליהנות מההנחה הקבועה של 7 אחוז בכל ימי השבוע או הצעת מחיר מותאמת לעסקים גדולים יותר.

לצד ההנחות במחיר, יצטרפו דמי שימוש חודשיים בסך 22 שקלים לפני מע״מ.

שתפו כתבה
מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.