דיווח: iOS 18 תאפשר לשנות את האייקונים לאפליקציות, יצירת אימוג׳ים וסידור מסך הבית

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

לפי דיווח של מארק גורמן בניוזלטר האחרון שלו, Power On, מערכת ההפעלה iOS 18 תאפשר למשתמשים לבצע התאמות אישיות רחבות יותר במסך הבית של האייפון שלהם. בנוסף ליכולת להציב את האייקונים באופן חופשי, ללא הגבלה לסידור רשת מקובע, אפל תאפשר לראשונה גם התאמה אישית של צבעי האייקונים כמאפיין מובנה.

גורמן מדווח כי ב-iOS 18 משתמשים יוכלו “לשנות את צבעי האייקונים של האפליקציות”. לדוגמה, הם יוכלו להפוך את כל אפליקציות הרשתות החברתיות שלהם לצבע כחול, ואת כל אפליקציות הכספים לצבע ירוק.

כיום, ניתן לבצע התאמה אישית של אייקונים במסך הבית באמצעות קיצורי דרך שמפעילים אפליקציות, אך זהו תהליך מורכב ולא נוח. עם iOS 18, נראה שהאפשרות הזו תהפוך לתכונה מובנית ומלאה במערכת ההפעלה. בנוסף, יהיה ניתן לסדר את האייקונים על גבי מסך הבית בכל מקום שירצו, ללא מגבלות הסידור הקבועות שהיו עד כה.

עדכון ה-iOS 18

עוד חידוש מרתק שמצופה ב-iOS 18 הוא היכולת ליצור אימוג’ים מותאמים אישית באמצעות בינה מלאכותית (AI). המשתמשים יוכלו ליצור אימוג’ים ייחודיים ומותאמים אישית לפי רצונם, מה שמוסיף עוד מימד של התאמה אישית וחוויית שימוש מותאמת אישית.

iOS 18 תיחשף רשמית בעוד כמה שבועות, בכנס המפתחים השנתי של אפל, WWDC, שייערך השנה ב-10 ביוני. אפל תשיק את הגרסאות החדשות של מערכות ההפעלה שלה, כולל iOS 18, עם דגש משמעותי על תכונות בינה מלאכותית.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra