אפליקציית פנגו-Pango זמינה כעת ב-CarPlay: מהפכה בחוויית החניה הדיגיטלית

אפליקציית החנייה הפופולרית פנגו משיקה היום עדכון חדש עם תמיכה מלאה במערכת הרכב של אפל ה-CarPlay

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת פנגו (Pango), המובילה בתחום פתרונות החניה הדיגיטליים בישראל, הכריזה על השקת גרסה חדשה של האפליקציה שלה המותאמת למערכת ה-CarPlay של אפל. עדכון זה מאפשר למשתמשים להתחבר ולשלוט באפליקציה ישירות ממסך הרכב שלהם, ובכך להקל על תהליך החניה ולשפר את חוויית המשתמשים.

תמונה: שי שחר טלגרם The Verifier

העדכון החדש מגיע לאחר בקשות רבות מצד משתמשים המעוניינים בשילוב חלק יותר של שירותי החניה הדיגיטליים ברכבים המודרניים. באמצעות ה-CarPlay, משתמשי פאנגו יכולים כעת ליהנות ממגוון רחב של פונקציות, כולל חיפוש חניה, תשלום על חניה, וקבלת התראות בזמן אמת – הכל באמצעות ממשק משתמש ידידותי ונגיש ממסך הרכב.

בין היתרונות הבולטים של השילוב החדש ניתן למנות את האפשרות להתממשקות נוחה עם מערכת הניווט של הרכב, כך שניתן למצוא חניה קרובה ליעד בקלות ובמהירות. כמו כן, משתמשי פנגו יוכלו ליהנות משירותים נוספים כמו חניה בתשלום לפי זמן שהייה, חניה בכחול-לבן, ושירותי עזר נוספים כגון שטיפת רכב ותדלוק.

תמונה: שי שחר טלגרם The Verifier

ההשקה של הגרסה החדשה של אפליקציית פנגו עם תמיכה ב-CarPlay היא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר להנגשת שירותי החברה למגוון רחב יותר של משתמשים.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra