מקור: Roborock

באג משיקה את השואבים הרובוטיים החדשים של Roborock; חכמים ומתקדמים יותר מאי פעם

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

מותג השואבים הרובוטיים, Roborock, השיק היום קו מוצרים חדש שלדבריהם עתיד לשנות את הדרך בה אנו מנקים את הבית. באמצעות חברת באג ומודן אלקטרוניקה, Roborock מביאה לישראל את הפתרונות המתקדמים ביותר בניקוי ביתי, הכוללים את S8 MaxV Ultra, Q Revo MaxV, Dyad Pro Combo ו-Flexi Pro.

מנכ”ל ומייסד Roborock, ריצ’רד צ’אנג, הצהיר כי החברה מתמקדת במוצרים חכמים וקלים לאינטראקציה, אשר משתלבים בצורה חלקה בבית החכם. “אנחנו מציעים כעת יותר אפשרויות קישוריות מאי פעם, עם יכולות ניקוי מתקדמות שמביאות את Roborock לקדמת הטכנולוגיה”, אמר צ’אנג.

Roborock S8 MaxV Ultra: שיא החדשנות בניקוי רובוטי

השואב הרובוטי S8 MaxV Ultra מציג את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק, עם זרוע רובוטית ייחודית לניקוי פינות וקצוות. הזרוע הרובוטית מאפשרת לשואב להגיע לכל הפינות הקשות ולהסיר לכלוך בצורה יסודית. בנוסף, השואב מצויד במערכת RockDock® Ultra שמבצעת ריקון, מילוי וניקוי אוטומטיים, כולל ניגוב עם מים חמים וייבוש באוויר חם, מה שמבטיח ניקוי יסודי ומניעת ריח וטחב.

תמונה: יח”צ Roborock

מערכת ניגוב VibraRise® 3.0 החדשה כוללת שני מודולי רטט ומודול סמרטוט המתרומם עד 20 מ”מ. השואב מצויד בכוח יניקה מוביל בתעשייה של 10,000Pa, וכולל מסייע קולי מובנה “Hello Rocky”, זיהוי והימנעות ממכשולים בינה מלאכותית Reactive AI 2.0, ותמיכה בפרוטוקול Matter. כל זה מבטיח ניקוי אפקטיבי ומקיף בכל חללי הבית.

תמונה: יח”צ Roborock

Roborock Q Revo MaxV: חכם ומשתלם

שואב האבק והמגב הרובוטי Q Revo MaxV מציע שילוב מושלם של חכמה ועוצמה. עם מגבים כפולים ניתנים להארכה ומערכת FlexiArm Design™ לניקוי אזורים שקשה להגיע אליהם, Q Revo MaxV מבטיח כיסוי ניקוי של 98.8% מכלל השטח. עוצמת השאיבה של 7,000Pa ומערכת תחזוקה עצמית מלאה מבטיחים ניקוי מושלם וקלות שימוש מרבית.

תמונה: יח”צ Roborock

ה-Q Revo MaxV מצויד בעוזרת קולית מובנית “Hello Rocky”, זיהוי והימנעות ממכשולים בינה מלאכותית, ושיחות וידאו. מערכת המגב מסתובבת במהירות של 200 סל”ד ומתרוממת אוטומטית ב-10 מ”מ כאשר מזוהה שטיח. כל זה הופך את Q Revo MaxV לפתרון ניקוי זמין ונגיש שמתאים לצרכים המשתנים של הבית המודרני.

תמונה: יח”צ Roborock

Roborock Flexi Pro: פתרון גמיש לניקוי מקיף

Roborock Flexi Pro מציע פתרון גמיש לניקוי אבק ונוזלים בו זמנית. השואב מצויד בעוצמת שאיבה מרשימה של 17,000Pa, מה שמבטיח ביצועי ניקוי יוצאי דופן. טכנולוגיית FlatReach™ מאפשרת לנקות מתחת לרהיטים נמוכים בצורה נוחה, והטכנולוגיה החכמה DirTect™ מתאימה את עוצמת הניקוי בהתאם לרמת הלכלוך.

תמונה: יח”צ Roborock

השואב Flexi Pro מצויד בגלגלים אדפטיביים אוטומטיים של SlideTech™ לתנועת דחיפה קלה יותר, ופנס לניקוי קצוות כפול. הוא גם תואם לאפליקציה ומציע התראות קוליות, מה שמבטיח שימוש נוח ויעיל בכל זמן. Flexi Pro הוא הפתרון המושלם למי שמחפש ניקוי מקיף וגמיש לכל חללי הבית.

Roborock Dyad Pro Combo: שואב 5 ב-1

Dyad Pro Combo הוא השואב המושלם לניקוי רטוב-יבש, עם יכולת להמרה משואב מוט לשואב ידני באמצעות ארבעה חיבורים נוספים. עוצמת היניקה של 17,000Pa מאפשרת ניקוי קרוב לקצוות ופינות, בעוד שהמערכת החכמה מתאימה את כוח הניקוי בהתאם לרמת הלכלוך. כל זה מבטיח ניקוי מקיף וחוסך זמן.

תמונה: יח”צ Roborock

מערכת הניקוי העצמית של Dyad Pro Combo מנקה אוטומטית את מברשות הגלגלות ולאחר מכן מייבשת אותן בטמפ׳ 50°C של אוויר חם. עם זמן עבודה של עד 43 דקות בשימוש כשואב רטוב-יבש ועד 60 דקות כשואב ידני, Dyad Pro Combo מיועד לשימוש ממושך ולניקוי יסודי בכל חללי הבית.

תמונה: יח”צ Roborock

מחירים וזמינות

  • S8 MaxV Ultra: זמין במכירה מוקדמת באתר באג החל מה-30 במאי 2024, במחיר של 5,890 שקלים.
  • Q Revo MaxV: זמין כבר עכשיו לרכישה באתר ואצל המשווקים, במחיר מומלץ לצרכן של 4,890 שקלים.
  • Flexi Pro: זמין בישראל החל מיולי 2024, במחיר מומלץ לצרכן של 1,790 שקלים.
  • Dyad Pro Combo: זמין כבר עכשיו לרכישה באתר ואצל המשווקים, במחיר מומלץ לצרכן של 2,499 שקלים.
שתפו כתבה