fbpx

מנצלת את ההזדמנות: סמסונג מקניטה את אפל עם פרסומת נגד

חברת סמסונג מבטיחה ש"לעולם לא תרמוס את היצירתיות".החברה הצליחה לתזמן את הפרסומת עם ההכרזה של אפל על כך שדגמי האייפד אייר והאייפד החדשים זמינים כעת למכירה.

מאת אבי דוד | Avi David
סמסונג בוחרת ותומכת ביצירה

סמסונג (Samsung) מצאה הזדמנות להקניט את אפל ותפסה אותה במהירות. החברה הוציאה פרסומת חדשה בשם "Uncrush" (שחרור מהמחץ) בה מככבת סדרת ה-Galaxy Tab S9 שלה, בה היא אומרת "יצירתיות לא ניתנת לרמיסה".

הפרסומת של סמסונג

אפל ספגה אש בשבוע שעבר לאחר ששחררה את הפרסומת "Crush" (מחץ) כדי להשוויץ באייפד פרו החדש שלה עם שבב ה-M4. ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו השתמשה במכבש הידראולי תעשייתי כדי להשמיד פיזית כלים יצירתיים רבים ושונים כמו צבעים, גיטרות, פסנתרים, תופים, מצלמות ועוד.

הפרסומת של אפל עדיין באוויר, עם למעלה מ-60 מיליון צפיות

שחקן הקולנוע האנגלי יו גרנט כינה זאת "הרס של החוויה האנושית" בין תגובות שונות שמשך הפרסום ברשתות החברתיות. לבסוף, אפל התנצלה בפומבי ואמרה שהיא "החמיצה את המטרה" בהצהרה שפרסם סגן נשיא אפל לתקשורת שיווקית, טור מיהרן.

Ad image

אפל ביטלה את התוכניות להציג את הפרסומת בטלוויזיה, בעוד שהיא עדיין זמינה ב-YouTube. אבל סמסונג כאן עם פרסומת שתעקוץ את החברה על הטעויות שעשתה בעבר. כי מה שעולה לאינטרנט, נשאר באינטרנט.

הפרסומת של אפל המדוברת \ תמונה: צילום מסך

הגרסה של סמסונג היא מעקב אחר מה שקרה אחרי שהמכבש ההידראולי של אפל ריסק את הכלים היצירתיים. מוזיקאי ניגש לגיטרה פגומה חלקית ומתחיל לנגן עליה בעודו מזמזם שיר וקורא תווים מטאבלט ה-Galaxy Tab S9 Ultra.

בפוסט של סמסונג ב-X (לשעבר טוויטר), מבטיחה ש"לעולם לא תרמוס את היצירתיות". סמסונג הצליחה לתזמן את הפרסומת עם ההכרזה של אפל על כך שדגמי האייפד אייר והאייפד החדשים זמינים כעת למכירה.

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra