מספר קטן של בעלי מכשירי Apple Vision Pro טוענים שהמכשירים שלהם פיתחו סדק דק במרכז הזכוכית הקדמית, למרות שלא נפלו או טופלו באופן לא ראוי. הדיווח הראשון פורסם בפורום /r/VisionPro ברדיט לפני כשבועיים, ומאז הופיעו עוד מספר דיווחים. כל התמונות מציגות סדק אנכי באותו מקום מעל גשר האף, שם ככל הנראה קיימת נקודת חולשה מסוימת.
מלבד אותם דיווחים בודדים, לא הצלחנו למצוא דיווחים דומים נוספים ברשתות החברתיות או בקהילת התמיכה האינטרנטית של אפל, מה שמרמז על בעיה של יחידות מסוימות, ולא בעיה נרחבת. הדיווחים מציינים כי הסדק הפך לנראה לעין באופן פתאומי, וללא סיבה ברורה. בכל המקרים המכשירים היו מחוברים ליחידת הסוללה החיצונית ואף נשמרו לאורך הלילה (חלקם בתיק הנסיעה של אפל) עם הכיסוי הקדמי הרך.
אחת התיאוריות מציעה שהסדק נגרם בשל לחץ שנעשה על הזכוכית בעת מתיחת הרצועות, מה שגורם לעיקום קל של המסגרת המקיפה לסדק. אחרים מניחים שהבעיה עשויה להיות תוצאה של חימום יתר שמרחיב את הזכוכית וגורם לה לסדק בנקודה החלשה ביותר.
במרבית המכשירים הניידים, הסוללה היא מקור חום די פופולארי והחברות עובדות שנים על מנגנוני קירור כדי לייצב את הטמפרטורה שלה, אך נראה שכאן המקרה שונה. מאחר והסוללה היא חיצונית למכשיר, הסיבות להיווצרות החום יכולות להיות תהליך תוכנה שרץ בצורה לא נכונה באיזור השבבים שנמצאים במשקפיים עצמם, וייתכן כי עדכון גרסה עשוי היה לפתור את זה.
התיעוד של אפל מציין שמשקפי ה-Apple Vision Pro ממשיכים למשוך חשמל מיחידת הסוללה גם כאשר הוא לא בשימוש, מה שמאפשר למכשיר לסנכרן דואר, תמונות, ונתונים אחרים. בנוסף, ישנו מנגנון אשר מכבה את המשקפיים אוטומטית במידה ולא נלבשו למשך 24 שעות.
עם AppleCare, דמי התיקון למכסה הזכוכית עולים 300 דולרים. ללא כיסוי AppleCare, אותו תיקון יעלה לרוכשים 800 דולרים. חלק מבעלי המכשירים שנפגעו אומרים כי פנו לתמיכה של אפל ונדרשו לשלם את דמי התיקון, מאחר והסדק לא זוהה רשמית כפגם בייצור.
אפל בדרך כלל מציגה תוכניות תיקון מיוחדות למוצרים שיש להם בעיה מזוהה בחומרה (ריקול). נכון לעכשיו מדובר במקרים בודדים שאינם מוכיחים כי מקור התקלה קשור לאפל ישירות. במידה והתופעה תתרחב בצורה משמעותית, והדיווחים ייערמו, אפל תצטרך לבצע חקירה פנימית בייצור, ובמידת הצורך להציע גם תוכנית ריקול.