במהלך שיחה ב-X (טוויטר לשעבר), דרו באגלינו, סגן הנשיא הבכיר להנדסת מערכות ההנעה והאנרגיה של טסלה (Tesla), ניהל את הדיון בנושא שימוש החשמל של מצב -Sentry Mode של טסלה. בתגובה לשאלה של משתמש, באגלינו אישר את מחויבות החברה להפחתת שימוש האנרגיה של התכונה בכ-40% באמצעות עדכון תוכנה שמצופה ברבעון השני, שמתחיל ב-1 באפריל.
ההכרזה הזו מגיעה לאחר משוב מבעלי טסלה בנושא “הנזילה הערפילית” שחוו כאשר השתמשו במצב השומר, ומדגישה את התגובה המהירה של טסלה למשוב של לקוחותיה ואת המחויבות שלה לשיפור מתמיד. משתמש אחר ב-X טען שצריך להיות ניתוח או שימוש בסוללה. מידע זה כבר קיים, אך באגלינו הגיב באדיבות: ״האפליקציה של האנרגיה מספקת המון מידע על היכן האנרגיה שלך הולכת.״
מצב Sentry Mode הוא תכונת אבטחה מתקדמת לרכבי טסלה, שמנצלת את מצלמות הרכב וחיישנים לניטור והקלטת הסביבה לאיומים אפשריים כאשר הרכב חונה. מצב השומר הוכיח את ערכו לאבטחת הרכב על ידי הפעלת התראות שונות, כולל פנסים מהבהבים וצלילי אזעקה.
למרות היתרונות שלו, שימוש האנרגיה של התכונה, שנקרא “הנזילה הערפילית”, היה מקור לדאגה, עם הערכות שמציינות נזילה קטנה אך עקבית בחיי הסוללה של הרכב. על ידי אופטימיזציה של שימוש החשמל של מצב ה-Sentry Mode, טסלה משפרת את יעילות התכונה ומאריכה את השימושיות לבעלים, במיוחד כאשר מחנים למשך תקופות ארוכות ללא גישה למתקני טעינה.