עדכון מערכת ההפעלה iOS 16.4 שוחרר למפתחים

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

זה קורה, לאחר כמעט חודש ללא גרסאות בטא – חברת אפל (Apple) משחררת את גרסת הפיתוח הראשונה של iOS 16.4 לאייפון ו-iPadOS 16.4 ולאייפד.

עדכון ה-iOS 16.4 הוא העדכון הגדול הבא עבור משתמשי האייפון והאייפד, להלן כל מה שחדש.

בחירת עדכוני בטא או מפתחים

החל מ-iOS 16.4, חברת אפל מוותרת על האפשרות של התקנת פרופיל מפתים או בטא. בכך, אפל חוסמת את האפשרות שהיתה פרוצה כל כך הרבה שנים. על מנת לקבל עדכוני מפתחים, מכשיר האייפון יהיה חייב להיות רשום אצל תוכנית המפתחים של אפל בעלות שנתית של $99. למי שיהיה מעוניין, ניתן יהיה להכנס לתוכנית הבטא של iOS ישירות ממערך העדכונים באייפון או באייפד.

אימוג׳ים חדשים הכירו את Unicode 15

עדכון ה-iOS 16.4 כולל למעלה מ-30 אימוג׳ים חדשים אשר מתווספים לאימוג׳ים הקיימים. ה אימוג׳ים החדשים הוגשו בחודש יולי של השנה שעברה, וכעת מגיעים למשתמשי האייפון האייפד והמק.

בין האימוג׳ים החדשים ניתן למצוא: אייקון של WiFi (לא כמו שיש לכם על האשראי), לב ורוד ולב תכלת ולבן אפור, מדוזה, חמור ועוד.

הרשמה להתראות לאתרים דרך ספארי

אם אתם גולשים באתרים שאתם אוהבים ורוצים לדעת על כל דבר חדש שמתפרסם, אפל תאפשר להרשם לעדכוני Push Notifications מאתרי אינטרנט ולא רק קבלת התראות שכאלה דרך אפליקציות המותקנות על גבי האייפון או האייפד.

אנחנו ב-The Verifier חשפנו את העבודות על הפיצ׳ר החדש לפני קצת יותר משנתיים. וכעת, הפיצ׳ר זמין לכלל המשתמשים ב-iOS 16.4.

מתעדכן…

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra