הסופרבול הוא אחד האירועים הנצפים בשנה וככזה הוא כולל בתוכו מספר שיאים, ביניהם המופע המרכזי וכן גם הפסקת הפרסומות שמוערכות בעלות פרסום של מיליוני דולרים לפרסומת בודדת.
לצד המופע המרכזי, בו כיכבה השנה ריהאנה, בהפסקת הפרסומות הנצפית ביותר בקרוב האמריקאים, לקחה חלק התנועה The Dawn Project שאחת המטרות המרכזיות שלה היא המלחמה בפיצ׳ר הנהג האוטומטי של טסלה (Tesla).
צפו:
בזמן אוויר יקר להחריד שעלה כמעט 600 אלף דולר ל-30 שניות, שידר הארגון פרסומת הכוללת הטפה כנגד הנהג האוטומטי של יצרנית הרכב החשמלי. הפרסומת עצמה הייתה אוסף של סרטונים המציגים רכב של טסלה במגוון סיטואציות מציאותיות שמראות איך הנהג האוטומטי של טסלה למעשה מתעלם מהן. כך למשל ילד שמתפרץ לכביש, שלטי אין כניסה זמניים, נתיב נגדי עם קו הפרדה רצוף – כל אלה מופיעים בסצינות הממחישות את הסכנה באמצעות בובות הדמייה שנדרסות לעיני כל הצופים.
מטרת הארגון היא לעורר מודעות לפיצ׳ר אותו הם מכנים מסוכן ומנסים גם לעודד את הרגולטרים כדי להחרים אותו ולצאת נגדו בטענה שהוא מסכן חיים ואי אפשר לסמוך עליו. מטרת העל של הארגון היא לוודא ש״מחשבים בטוחים לאנושות״ והם דורשים שמערכות שמופתחות יהיו ללב רבב כשהן יוצאות לעולם, במיוחד כאלה שמשפיעות על חיי היום יום.
פיצ׳ר הנהג האוטומטי של טסלה הוא אחד הדברים האייקונייים ברכבי החברה אך גם שנוי במחלוקת לגבי פעילותו במציאות. טסלה חוותה מספר תאונות שנגרמו בעקבות שימוש בפיצ׳ר ויש מדינות ספציפיות רק שהוא מאופשר מצד המערכת. יש לציין שהנהג האוטומטי הוא לא לגמרי אוטומטי. הוא עדיין דורש שיהיה נהג מאחורי ההגה והחברה ממשיכה לשפר את המעקב אחרי עירנות הנהג בזמן שימוש בפיצ׳ר.
נכון לזמן כתיבת שורות אלה, מניית טסלה עוד לא הושפעה משמעותית מהפרסומת שנצפתה על ידי מיליוני אמריקאים, והופצה גם בעולם, אך ייתכן שנראה תנודות לכיוונים שונים בתחילת יום המסחר בשעות אחר הצהריים.