LG Electronics חושפת בתערוכת IFA את מקרר ה-MoodUP™ החדש, המשלב לוחות LED בצבעים משתנים. כחלק ממהלך ההשקה של סדרת מכשירים הניתנים לשדרוג ולשינוי, תחת הסיסמה "מתפתחים תמיד", ובמסגרת הקולקציה של LG Objet, מציג המקרר החדש דוגמה נוספת ליכולת של החברה ליצור טרנדים חדשים בתחום מכשירי החשמל הביתיים. ה-MoodUP, המצויד בטכנולוגיות הקירור המתקדמות והחכמות של LG לשיפור טריות המזון ונוחות השימוש, מספק גם חוויית מטבח חדשה לחלוטין, המאפשרת למשתמשים לבחור מגוון רחב של צבעים מרהיבים עבור דלתות ה-LED שלה ולהשמיע מוזיקה באמצעות הרמקולים המובנים בו – הכל לפי טעמם ומצב רוחם.
מקרר מחליף צבעים
לוחות ה-LED מקנים למקרר MoodUP של LG גמישות בכל הנוגע לעיצוב המטבח, ודרך חדשה ליצור סביבת מטבח מסוגננת ומשולבת. אפליקציית LG ThinQ מאפשרת לבחור בין 22 צבעים לפאנל הדלת העליונה ו-19 צבעים לתחתונה, תוך שינוי מראה המקרר וסביבת המטבח.
משתמשים יכולים להתאים אישית את מראה הפאנלים ולרענן את האווירה על ידי החלת נושאי צבעים שונים ומעוררי השראה, כולל כאלה המותאמים לעונות השנה, מקומות, מצבי רוח או סגנונות פופ.
רמקול בלוטות׳ מובנה
נוסף לצבעים הניתנים לשינוי, המקרר החדש של LG מספק סאונד מעולה באמצעות רמקול בלוטות' מובנה אותו ניתן לחבר בקלות לסמארטפון, טאבלט או מחשב נייד. משתמשים יכולים להתאים את השירים המוזרמים מהאפליקציות החביבות עליהם על פי מצב הרוח שלהם, הצבע או הנושא הנוכחי של המקרר.
ניתן גם לעשות שימוש ברשימת ההשמעה של Music Collection באפליקציית ThinQ. כאשר הרמקול משמיע אודיו, יכולים לוחות ה-LED של ה-MoodUP לשנות צבעים בסנכרון עם המוזיקה, וליצור במטבח אווירה חיה ופעילה.
התראות חכמות, בצבע
המקרר החדש של LG מציג שלל תכונות ידידותיות למשתמש, כמו התראות נוחות וצבעוניות. כאשר חיישן דלת המקרר מזהה שתא המקרר נותר פתוח זמן רב מדי, הפאנל העליון מהבהב שוב ושוב, על מנת ליידע את המשתמשים בדבר הצורך לסגור את הדלת ולעזור למנוע איבוד אוויר קר וצריכת אנרגיה מיותרת. כאשר חיישני התנועה של ה-MoodUP מזהים אדם מתקרב למקרר, שני הלוחות מהבהבים בברכה. המקרר אפילו מקל על השימוש בלילה: דלת המקפיא שלו זוהרת יותר בחושך, כדי לעזור לחובבי ארוחות חצות למצוא את הדלת ולפתוח אותה.
כאשר לוחות ה-LED שלו כבויים, מקרר MoodUP מציע שילוב צבעים יוקרתיים של אפור ולבן, למראה מסורתי יותר במטבח.
הטכנולוגיה שמתחת
המקרר החדש משלב גם את שבב הבינה המלאכותית של החברה AI On-Device למכשירי בית חכמים. המודול הזה מאפשר ל-MoodUP לכלול בחוויית המשתמש גם זיהוי קולי משודרג וקישוריות Wi-Fi ו-Bluetooth.
לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל ומיזוג האוויר הביתי של LG, "אנחנו ב-LG תמיד מצאנו דרכים מרגשות וחדשות להעביר את חווית הלקוח קדימה ואנו גאים לעשות זאת שוב עם מקרר MoodUP החדש. המקרר הזה מביא צבע, מוזיקה ונוחות למטבח, ומשלב את הטכנולוגיות החדישות ומאפייני העיצוב החדשניים של LG. המקרר הייחודי הזה מדגים את המחויבות המתמשכת שלנו לספק חיים טובים יותר בבית."